Condor - авіакомпанія яка чхати хотіла на своїх клієнтів!!! Тиждень тому летів прямим рейсом з Франкфурта до Сієтлу - рейс на посадку затрим...
Читати далі
Condor - авіакомпанія яка чхати хотіла на своїх клієнтів!!! Тиждень тому летів прямим рейсом з Франкфурта до Сієтлу - рейс на посадку затримався на 2 години !!! Щоб всі розуміли прямий рейс затримують на 2 години без якихось причин(погода була чудова). Ніхто з авіакомпанії навіть не вибачився за такі незручності!!! Тому подумайте декілька разів перед покупкою квитків і тим щоб користуватися послугами компанії Condor!!!
Згорнути відгук
Я мала досвід літати часто данною авіакомпанією останніх півроку. Але дуже незадоволена останнім випадком.
Я прийшла на реєстрацію щоб летіт...
Читати далі
Я мала досвід літати часто данною авіакомпанією останніх півроку. Але дуже незадоволена останнім випадком.
Я прийшла на реєстрацію щоб летіти з Орадії до Отопені за 1 год 55 хв. і на мій літак вже була закрита реєстрація. При чому я не отримувала жодного повідомлення про те що мій рейс буде раніше на 1,5 години.
На стійці реєстрації сказали що нічим не можуть допомогти. Мені потрібно було з Отопоні до Сучави а там в Україну я багато втратила фінансів .. дуже прикро що компанія по перше не повідомляє про зміни по друге хоча би частково не повертає кошти в разі зміни рейсу і такої халатної роботи.
Згорнути відгук
Il volo del 6 gennaio verso orio al serio fatto rimandato prima per 16 ore, poi 5 ore. Poi ho fatto riprogrammato il mio viaggio.
Le passe...
Читати далі
Il volo del 6 gennaio verso orio al serio fatto rimandato prima per 16 ore, poi 5 ore. Poi ho fatto riprogrammato il mio viaggio.
Le passeggiare fatto blocco del aeroporto e praticamente un altra compagnia fatta questo volo. Stesso fine volo precedente, e un un`altro cancellato..
Згорнути відгук
Добрий день!
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмот...
Читати далі
Добрий день!
23.03.2024 року згадав перед вилітом літака авіакампанії SkyUP ,рейс U5 6242 Шармальшейх - Бухарест, що при проходженні досмотру забув фотоаппарат. Повідомив про це бортпровідниці (та що вища ростом) ,( на борту була зміна Марії та Анастасії). Оперативно було повідомлено египетським службам аеропорту, питання було швидко вирішено, фотоаппарат повернуто.
Велика подяка за оперативність, дбайливість , профессіоналізм та відмінну працю.
Згорнути відгук
Дуже вдячна за допомогу . Переживала що до броні квитків ,так як ціна нижче ніж в інших перевізників . Але все було прекрасно .
Особлива под...
Читати далі
Дуже вдячна за допомогу . Переживала що до броні квитків ,так як ціна нижче ніж в інших перевізників . Але все було прекрасно .
Особлива подяка Меланії зі служби підтримки яка мене вела до самого чекіну.
Згорнути відгук
Ужасная компания, отношение персонала в аэропорту отвратительное. Пытались вылететь в Торонто, купили билет этой компании. При регистрации п...
Читати далі
Ужасная компания, отношение персонала в аэропорту отвратительное. Пытались вылететь в Торонто, купили билет этой компании. При регистрации прицепились что имя и фамилия написаны в билете не в том порядке как в визе. Хотя было указано где first name, а где second name. На рейс не пустили, деньги за билет не вернули. Помочь с решением вопроса даже не пытались. Пришлось брать билет на Люфтганзу и вылетели без всяких проблем. Так что берегите ваши нервы, деньги и время и обходите Condor стороной.
Згорнути відгук
Вибір пав на цю компанію, тому що були найдешевші ціни на квитки. Але , з якими труднощами можете стикнутись . У мене було у дві сторони 4 п...
Читати далі
Вибір пав на цю компанію, тому що були найдешевші ціни на квитки. Але , з якими труднощами можете стикнутись . У мене було у дві сторони 4 пересадки , у трьох випадках були затримки по 2 години . Мені «пощастило», що не встигла на автобус до України і із-за цього на потяг, а не навпаки , залишитись у Бангкоку або Пекіні , і сплачувати вже інші гроші за квитки. Валізу обгорнула плівкою самотужки , у кінцевому місці отримання її не було і валіза була вся у плямах. Годують як у літаку, нічого особливого, але я не розумію , які очікування і вимоги можна висувати до літакового харчування. Наступного разу , якщо буду обирати цю авіакомпанію , буду планувати пересадки на потяг чи автобус з більшим запасом .
Згорнути відгук
We had booked our Caribbean New Year cruise direct with P&O, who assured all guests in a email that this company was going to over a fi...
Читати далі
We had booked our Caribbean New Year cruise direct with P&O, who assured all guests in a email that this company was going to over a first class service. What a huge mistake this prestigious company have made.
We flew on MLT 1105 from Manchester to Antigua on 30/12/23 and were delayed by 5.25 hours. The service we received on this aircraft was disappointing, to find only 2 toilets working, offered just 2 drinks, and when asked for milk they’d ran out so couldn’t have a tea/coffee. The aircraft was leaking water in places and tissues had been bodged to prevent guests getting went. The air conditioning was bellowing clouding when on which exacerbated my asthma. The staff unfriendly, no name badges worn, and the staff are all self employed from different countries! The state of the plane when getting off was disgusting, rubbish everywhere on floors and to make matters worse we were on flight MLT 1106 which was delayed from Antigua to Manchester on 13/1/2024 and it so happens we were on the same aircraft as going out because the same 2 toilets were out of order!
We have submitted our compensation forms which are unlike any other compensation forms, those were sent on 17th January for both my husband and myself, we have heard absolutely nothing the Maleth Aero. They should feel shameful for every guest that has had the experience we have had, it’s not what we’ve ever been used to on a long haul flight.
I emailed P.O guest support on the 17/1. I’ve email P&O customer services (9/2) as we feel that P&O should take the responsibility to get behind the airline to reimburse guests for the money owed.
I’m writing this in the hope that maybe even travel presenter Simon Calder reads this complaint and perhaps with his expertise he could advise guests what to do.
The hotel where we stayed in Manchester (Clayton) have been inundated with complaints from guests staying with them about all the delays that have incurred with Maleth. Apparently they confirmed that the Maleth Aero staff and crew stay at the hotel in Manchester, and on the morning (14/1/24) we were witnessed this as the hotel chauffeur who picked us up from the terminal and two friends we were travelling with decided to go back to the hotel for beverages , we saw some of the aircraft crew there.
So just to clarify, our experience will haunt us for a long time, we had paid for a service we didn’t receive, and for health and safety reasons, in my opinion, these aircraft’s need to be refurbished or condemned. No body should ever have to go through this. The communication between this airline and P&O is shocking.
I’ve attached a photo for you to see that upon arriving early on the morning of 30/12/23 it was showing on the screens that our New Year Cruise was “cancelled”…. Not “delayed” but cancelled, I can’t put into words how stressful and upsetting this we to see and to make matters worse, nobody knew what was happening.
Згорнути відгук