AirHelp - провідний постачальник послуг із захисту прав авіапасажирів. Компанія успішно допомогла понад 16 млн пасажирів, про що свідчить відмінна оцінка якості обслуговування: 4,6 з 5 балів (на основі 100 тисяч відгуків на сайті Trustpilot).
Послуги зі сприяння отриманню компенсації і відшкодуванню витрат
Використовуючи послуги AirHelp Plus ви можете отримати від авіакомпанії такі компенсації:
- Послуга отримання компенсації за рейс: до 600 євро в разі затримки, скасування або овербукінга рейсу.
- Послуга відшкодування витрат - до 6000 євро на відшкодування додаткових витрат, що виникли через затримку рейсу, включаючи втрачений багаж та бронювання (готелів, рейсів і т. д.).
Розмір залежатиме від договорів перевезення відповідних авіакомпаній, нормативно-правових актів які можна застосувати та обґрунтованості вашої претензії.
Як це працює?
- На сторінці додаткових послуг виберіть AirHelp Plus.
- Послуга буде додана для всіх рейсів та всіх пасажирів у бронюванні.
- У розрахунку вартості замовлення буде вказано загальну вартість послуги AirHelp.
- Перед оплатою ознайомтесь, будь ласка, з Правилами та умовами надання послуги Airhelp
- Після оплати ви отримаєте email з підтвердженням замовлення та посиланням для активації вашого облікового запису на сайті AirHelp.
Якщо з вашим рейсом виникне певна проблема, фахівці AirHelp зв'яжуться з вами, щоб розпочати процедуру подачі заявки.
Час отримання компенсації залежить від правил конкретної авіакомпанії. Виплата не гарантується. Це не страховий продукт, а всього лише консультаційна послуга.
Як подати заявку?
- Збережіть всі документи, отримані вами від авіакомпанії.
- Щоб почати процедуру подачі заявки, виконайте інструкції з автоматичного повідомлення електронної пошти від AirHelp.
- Фахівці AirHelp будуть взаємодіяти з авіакомпанією від вашого імені.
- Доступні способи отримання коштів: банківський переказ, банківський чек і PayPal.
Правила та умови
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів