Rentalcars.com — це торгова назва товариства з обмеженою відповідальністю TravelJigsaw Limited, зареєстрованого в Англії й Уельсі (номер: 05179829), юридична адреса: 100 New Bridge Street, London, EC4V 6JA (Велика Британія). Ці умови нашого веб-сайту, разом з Правилами користування Політика конфіденційності та безпекової політики і є нашою угодою з Вами, як з орендарем, про послуги на поставку прокату автомобілів, які ми надаємо в організації. Разом усе це називається нашими умовами. Ці умови поширюються на всі контракти під час надання наших послуг, виключаючи всі інші положення та умови. Прийняття послуг або підпис будь-якого договору вважається переконливим доказом вашої згоду з даними умовами. Rentalcars.com може змінювати свої умови час від часу, і Вам,як орендарю, рекомендується перевіряти веб-сайт і розглянути будь-які зміни в умовах, які застосують Вас. Ваша оренда будь-якого автомобіля підлягає умовами прокату автотранспортних засобів, введених компанією-постачальником автомобілів, а також відповідних законів країни та\чи регіону, де буде відбуватися сама оренда. Індивідуальні обмеження можуть поширюватися і на ваш автомобіль, який береться напрокат.
Вам буде надано автомобіль із нами безпосередньо або ми будемо виступати як агент. В якій якості ми будемо діяти залежить від наших відносин з компанією з прокату автомобілів.
Ці умови поширюються і на будь-яке замовлення, що Ви, як орендар, робите з нами або через даний веб-сайт, так що ви повинні переконатися, що ви знаєте зміст цих умов. Загалом наші умови, і договори з нашими місцевими постачальниками містять деякі винятки та обмеження на відповідальність.
Ваше замовлення на даному сайті, умовно на Вас, як для орендаря, даючи згоду на наші умови. Якщо ви, орендар, не згодні з будь-якою їх частиною,то ви не повинні продовжити ваше замовлення. Підтверджуючи, що Ви бажаєте забронювати автомобіль через цей сайт, Ви, орендар, вказуєте, що Ви прочитали, зрозуміли і приймаєте відповідні умови. Якщо будь-якої частини умов, Ви, орендар, повністю не можете зрозуміють, або якщо у вас є питання з приводу оренди автомобіля або будь-якого іншого продукту, будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: 00800 4473 3000.
Підтверджуємо ваше бронювання і знімаємо оплатуУ більшості випадків ми відразу підтверджуємо ваше бронювання. Але інколи нам доводиться чекати на підтвердження наявності автомобіля від компанії з прокату. Ми повідомимо вам, коли отримаємо відповідь від компанії з прокату, і тимчасово заблокуємо кошти на вашій платіжній картці. Ми повідомимо вам, щойно компанія з прокату підтвердить наявність автомобіля, і знімемо кошти з вашої картки.
До моменту поки наявність автомобіля не підтверджено, ви можете скасувати оплату. Натисніть на «Керувати бронюванням» вгорі сторінки нашого сайту, введіть свою електронну адресу і номер бронювання та натисніть «Скасувати бронювання». Ми розблокуємо суму на вашій картці.
Дуже рідко компанія з прокату не може підтвердити наявність автомобіля. Якщо це станеться, ми повідомимо вам і розблокуємо кошти на вашій картці.
Коли ви бронюєте автомобіль або інший продукт на нашому сайті, ми надсилаємо вам листа з підтвердженням протягом 48 годин (або принаймні за 24 години до часу отримання автомобіля). Тоді ми відправимо вам підтвердження бронювання.
Ви отримаєте контракт коли ми підтвердимо ваше бронювання і знімемо оплату. Навіть якщо оплату здійснює інша людина, контактною особою залишається людина, що здійснила бронювання, і ми надсилатимемо усі листи на зазначену нею адресу. Щоб уникнути непорозумінь, ніщо в цих умовах не дає права будь-якій третій стороні надавати будь-які переваги чи права відповідно до Закону 1999 року (Права третіх сторін).
Ваучер оренди повинен бути наданий компанії прокату автомобілів, коли будете забирати автомобіль. Rentalcars.com не несе жодної відповідальності, якщо оренду буде відхилено через відсутній ваучер.
Rentalcars.com не несе жодної відповідальності за будь-які підписані на місці документи на додаткові грошові збори.
Rentalcars.com не несе відповідальності за водіїв керуючих у стані сп’яніння чи під дією наркотиківи, умисне пошкодження, водіння по бездоріжжю або водіння без належного догляду та уваги. Ви, як орендар, приймає на себе повну відповідальність щодо таких позовів. Цей список не є вичерпним.
Що входить до складу оренду і що ні? Будь ласка, ознайомтеся з конкретними умовами
*У Канаді, необмежений пробіг стосується лише подорожей в межах прилеглих провінцій / штатів.
Деякі виключення можуть застосовуватись, будь ласка, зв'яжіться з центром бронювання.
CDW Страхування на випадок ДТП (CDW) зменшує відповідальність орендаря від загальної вартості збитку до суми франшизи де це можливо, хіба що орендар навмисно викликає пошкодження, перебуваючи під впливом алкогольних напоїв або наркотиків, або використовує автомобіль недбало або де заборонено, наприклад, водіння по внедоріжжю з головної дороги або даючи в найм іншим особам. CDW покриває відповідальність за пошкодження транспортного засобу або його частин та аксесуарів. У більшості країнах вітрове скло, шини, заміна замків, заміна ключів та буксирування не підпадають під страховий поліс. Інші виключення можуть стосовуватися і можуть відрізнятися по компаніям з оренди, тому ми рекомендуємо перевіряти з компанією прокату автомобілів в момент отримання автомобіля, чи існуютьякісь винятки.
Страхування на на випадок викрадення (TW) зменшує відповідальність орендаря у випадку крадіжки або пошкодження, заподіяного внаслідок викрадення або спроби викрадення транспортного засобу до повної вартості автомобіля. Халатність пов'язана з крадіжкою транспортного засобу може призвести до того, що компанія з оренди автомобіля має право вимагати повну суму вартості транспортного засобу.
ВАЖЛИВОБудь ласка, перевірте уважно деталі страхування, що надаються компанією з прокату автомобілів. Страхування громадянської відповідальності є популярним покриттям для кровних родичів і вашої родини або будь-кого, хто проживає з Вами за однією й той самою домашньою адресою і подорожують з вами в цей момент, як із орендарем, в одному й тому ж транспортному засобі. Додаткове страхування зазвичай можна придбати на місці безпосередньо в компанії-постачальника, якщо дане страхування ще не було додано до складу оренди. Для душевного спокою, Rentalcars.com настійно рекомендує Вам, як орендарю, ознайомитися з умовами бронювання і чи є можливість їх покращити та отримати повне покриття, що є можливим в будь- якій оренді та у разі необхідності, як придбання додаткового покриття на вашого чоловіка і дітей або близьких родичів, які будуть супроводжувати Вас в автомобілі.
Страхування від нещасних випадків Це додаткове страхування може бути покрито вашим туристичним страхуванням (перевірити, до подорожі). Якщо вам потрібно Страхування від нещасних випадків, його можна бути придбати на місці, коли будете брати автомобіль в оренду.
Страхові продукти Rentalcars.comПід час отримання вами автомобіля компанія з прокату автомобілів вимагатиме від вас зробити заставний внесок на випадок пошкодження автомобіля в період його прокату. Якщо ви придбаєте один із наших страхових продуктів перед початком оренди, ми звільнимо вас від відповідальності (та відшкодуємо вам збитки) за будь-які виплати, стягнуті з вашого внеску/франшизи згідно з описаними тут умовами.
Ми пропонуємо наші страхові продукти
«Повна страховка» та
«Максимальна страховка» клієнтам, які здійснюють нові замовлення. Усі два продукти покриватимуть нарахування за пошкодження екстер’єру чи механічних комплектуючих орендованого автомобіля, зокрема кузова, даху, шасі, скла, лобового скла, дзеркал, коліс, покришок, ковпаків, двигуна, зчеплення, акумулятора та замків.
Крім того, повна страховка та максимальна страховка покриватимуть:
- «іммобілізаційні» збори (за час простою автомобіля під час ремонту і неможливість здачі його в оренду);
- збір за допомогу в дорозі, яка знадобилася через поломку або пригоду;
- збори, безпосередньо пов'язані із залишенням ключів у орендованому автомобілі або із втратою ключів від автомобіля;
- суму коштів, яка оплачується в прокатну компанію, в результаті оформлення запиту на виплату страхової суми згідно полісу на випадок крадіжки автомобіля;
- адміністративні збори прокатної компанії, пов’язані з будь-яким із цих пунктів.
Примітка: повну страховку пропонують клієнтам, які орендують автомобіль із оформленням страховки на випадок ДТП з нульовою франшизою.
Наші страхові продукти не покривають:
- ремонти, що не були затверджені компанією з прокату автомобілів;
- зборів за мийку автомобіля або пошкодження салону автомобіля (якщо вони не були спричинені аварією);
- пошкоджень/втрати дитячих крісел, GPS пристроїв або іншого додаткового обладнання;
- витрати, понесені за обставин, які порушують умови договору оренди. (наприклад, таких що виникли через небезпечне, неуважне чи недбале керування, помилковий вибір пального під час повторного заправляння чи керування під дією наркотиків або алкоголю).
Ми більше не пропонуємо наш продукт «Відшкодування сплачених при пошкодженні автомобіля сум у межах франшизи» і «Страховка на випадок пошкодження» клієнтам, які оформляють нове замовлення, але виконуємо зобов’язання, які витікають із претензій людей, які вже придбали цей засіб захисту. Цей продукт покриватиме тільки шкоду, нанесену тим частинам автомобіля, які включені в страховку на випадок ДТП (CDW) (що зазначені компанією з прокату автомобілів при прийманні орендарем транспортного засобу).
Повний захист RentalCoverЯкщо ви придбаєте Повний захист, компанія RentalCover.com надішле договірну документацію електронною поштою. Зв’яжіться безпосередньо з компанією RentalCover.com, якщо ви хочете отримати електронну або друковану копію документів.
Право на звільнення від відповідальності по страховому продукту Rentalcars.comЩоб претендувати на звільнення від відповідальності по одному з наших страхових продуктів, слід зв’язатися з відділом обслуговування клієнтів протягом 28 днів із моменту повернення автомобіля. Вам знадобляться:
- документи про стан вашого автомобіля під час отримання та повернення, які чітко вказують на те, що компанія з прокату автомобілів стягує плату за нове пошкодження;
- доказ витрат на ремонт із боку компанії з прокату автомобілів;
- доказ платежів, стягнутих із вашої платіжної картки компанією з прокату автомобілів;
- форма звіту про аварію від компанії з прокату автомобілів;
- звіт поліції, за наявності.
Ми стараємося внести плату протягом 7 днів із моменту отримання всіх необхідних документів.
У разі участі в аварії третьої сторони нам потрібне підтвердження від компанії з прокату автомобілів щодо того, що відповідальність за аварію була визначена (і судові справи було врегульовано), перш ніж ми зможемо взятися за обробку вашої претензії.
Усі платежі за претензією перераховуються на платіжну картку, використовувану для придбання відмови від відповідальності в рамках страхового продукту від компанії Rentalcars.com (не обов’язково на платіжну картку, з якої здійснює стягнення компанія з прокату автомобілів).
Місцеві Депозити та Бензин Більшість компаній прокату автомобілів вимагають депозит на початку оренди для покриття витрат на бензин, задаток у вигляді франшизи та інших витрат під час прокату. Вам буде потрібна в більшості випадків діюча кредитна картка на ім’я головного водія (перевірте з нашим центром бронювання). Якщо автомобіль та додаткові екстра буде повернуто в тому ж регіоні, згідно політики на паливо,цей депозит буде повернуто повністю по закінченнб оренди. Зверніть увагу, деякі місцеві компанії з оренди мають наступну паливну політику: Ви, орендар, повинні придбати перший бак палива і повернути автомобіль порожнім – в цих умовах немає повернення за невикористане пальне.
Збір поза робочий час роботи У більшості аеропортах за рейсами завжди спостерігають і автомобілі є в наявності для оренди в години роботи. Однак, може знадобитися додаткова оплата за цю послугу, яка буде виплачуватися компанії з прокату автомобілів вже на місці. Ми повідомимо Вам, орендарю, чи буде застосовуватися цей збір вашої оренди, як тільки но ви вкажите час, коли будете вже готові забрати автомобіль. Якщо Ваш рейс буде затримано і ви через це маєте забрати автомобіль пізніше в позаурочний час, компанія згодна буде зачекати Вас, але за це Ви маєте будете сплатити відповідний збір. Rentalcars.com не несе подальшої відповідальності, якщо компанія – прокатчик не має послуги надання оренди в позпурочний час, і тому рекомендується, щоб Ви, орендар, вирішили ситуацію самостійно.
Мінімальні / максимальні вікові обмеження У більшості країнах, мінімальний вік прийому на роботу становить 21 рік. Додаткові збори можуть статися лише з певними постачальниками і в деяких країнах для водіїв у віці до 25 років і хто старший 65 років, де правильний вік водія був представлений із запитом резервування, ми могли повідомити Вам про вікові обмеження, будь ласка, перевірте і, уважно прочитайте умови оренди для мінімальних і максимальних вікових обмежень. Мінімальний вік водія для більше численних груп автомобілів також може бути збільшений в обраних містах. Будь ласка, перевірте в нашому центрі, якщо Ви, орендар, маєте якісь питання або сумніви з цього питання.
Додаткові водії У деяких місцях може стягуватися плата за додаткових водіїв на місці оренди (якщо це не вказано на ваучері від Rentalcars.com). Будь ласка, перевірте в нашому центрі.
Період Оренди / Щоденний розрахунковий тарифПеріод оренди розраховано на 24-годинній основі. Після збору машини, продовження терміну оренди чи пізне повернення автомобіля будуть падлягатися штрафу з боку нашого місцевого постачальника в розмірі щоденного тарифу (який може бути зазначено вище).
Повернення раніше/ Продовження Оренди Тривалість оренди починається і закінчується згідно з вказаними датами та часом на ваучері, ціна вашої оренди буде підтверджено на момент бронювання і розраховується на основі 24-годинного прокату. Якщо Ви, як орендар, бажаєте продовжити термін оренди після того, як забрали автомобіль, або якщо ви повернете машину пізніше, ніж зазначено на ваучері. Контракт на продовження завжди буде зроблено напряму з компанію-постачальником і за нього має бути сплаче згідно розцінки за оренди на той час, що може бути вищою ніж при початковому бронюванні. На жаль, Rentalcars.com не в змозі зробити повернення коштів за транспортні засоби, що повернулися раніше ніж вказано в контракті.
Повернення в іншому місціОренда автомобіля в один кінець має бути підтверджена заздалегідь і може бути предметом грошових стягнень, що виплачується компанії з прокату автомобілів на місці. Ми повідомимо Вас, як орендаря, про приблизну вартість після отримання запиту та після отримати підтвердження від компанії прокату автомобілів щодо оренди автомобіля в один кінець.
Дитячі сидіння та спеціальні запити Дитячі сидіння і багажник на дах (не доступні для деяких транспортних засобів) і додаткові екстра можна отримати за запитом у більшості офісах прокату, хоча вони не можуть бути гарантовані. У більшості штатів США дитячі сидіння вимагаються за законом. Існує, як правило плату в компанії з прокату автомобілів. Зверніть увагу, задні ремені безпеки не можуть бути надані в усіх транспортних засобах. Подзвоніть у наш центр бронювання щодо додаткового замовлення цих предметів. Заявки на ці екстра повинні бути зроблені під час бронювання.
Доставка & Плати під час отримання Збори за доставку та отримання автомобіля можуть додатися до Вашого бронювання (на місці в компанії прокату автомобілів) в неробочий час, навіть якщо це викликано затримкою рейсу. Більшість компані надає послугу доставки автомобіля до\із готелю, хоча майже завжди за це стягується плата. На момент бронювання повинні бути надані повна інформація адреси та часу доставки. Будь ласка, запам’ятайте, що доставка не можлива за часною адресою.
Де дозволено керувати автомобіль Обмеження можуть бути застосовні при перетині країни/державного кордону; Ви забов’язані надати нам цю інформацію про намір подорожі закордон\штат до моменту початку Вашої оренди. Додаткова документація може знадобитися, і місцеві збори можуть стягуватися для поїздок в деякі країни. Обмеження можуть також застосовуватися Австралії і віддалених районах, будь ласка, перевірте цю інформацію з нашим центром резервацій.
Якщо Ви, орендар, хочете внести зміни у Ваше замовлення Будь-яка зміна в вашій оренді – безкоштовна. Це виключає зміну вартості при виборі іншого класу автомобіля чи її тривалість. Зміна ім’я головного водія чи місця оренди можуть призвести до скасування старої та резервацію нової оренди за Вашим запитом. Щоб скасувати Ваше замовлення будь ласка зателефонуйте нашим агентам за номером 0800 358 7707, маючи під рукой Ваше ім’я та номер резервації. Умови змінюватись в залежності від постачальника і будуть чітко оговорені під час бронювання.
Якщо ми змінюємо Ваше бронювання Іноді може бути необхідно внести зміни до вашого бронювання з нашого боку або з боку компанії – прокатчика автомобілів (після Вашої згоди на це). У таких випадках ми повідомимо Вам, орендаря, заздалегідь до початку самої оренди про можливі зміни і якщо Вас це не буде влаштовувати, то вам буде запропоновано вам повне повернення коштів. Тим не менш, в таких умовах, ми не будемо нести додаткових зобов'язань щодо можливі прямі чи непрямі збитки, які Ви можете понести в результаті таких змін.
Документація Ваш ваучер як правило, буде Вам відправлено протягом наступних 48 годин з моменту отримання вашого бронювання, за умовою, що всі подробиці було перераховано, тобто номер рейсу, час прибуття, адреса проживання і номер телефону. Будь ласка, зверніть увагу, що підтвердження деяких автомобілів за «запитом» може зайняти більше часу, і ми повідомимо Вас, орендарю, якщо буде стосуватися Вашої оренди. Rentalcars.com не буде нести жодної відповідальності за оренди, які були сплачені на місці або в яких було відмовлено через відсутність ваучера, коли забирали автомобіль з офісу компанії-постачальника. Переконайтеся, що Ви, орендар, вирушаєте в подорож із з вашим дійсним національним посвідченням водія та паспортом. Будь ласка, перевірте в нашому центрі, чи необхідно взяти з собою іншої документацію.
Водійське посвідченняВодії повинні надати водійське посвідчення, де вказано стаж як мінімум 1 рік (2 роки в деяких регіонах, попередження про це буде відображатися в процесі бронювання). Наш центр бронювання повинен бути повідомлений про будь узгодженнях на момент бронювання; Rentalcars.com залишає за собою право відмовити в бронюванні на цій основі, у відповідності з нашими правилами і умовами оренди. Всі особи, які керують орендованим транспортним засобом повинен мати при собі свої водійські права в будь-який час, для ознайомлення з боку місцевої влади. Вік грошових коштів не буде надаватися, при відмові в оренді нашими місцевими постачальниками, за рахунок недійсних водійських прав.Зверніть увагу, що використовуючи Міжнародне посвідчення водія / дозвіл, водії повинні будуть надати також регулярні водійські права.
Актуализация за Шофьорски книжки от Обединеното кралство: Считано от 8 юни 2015 г. е възможно да имате нужда от различни документи, за да вземете колата под наем.
Научете повече
Ємність автомобіля і типу транспортного засобу Усі транспортні засоби застраховані на максимальну кількість пасажирів. Rentalcars.com не несе жодної відповідальності за транспортний засіб, який не підходить для всіх пасажирів і багажу. На сайті Rentalcars.com можна знайти приблизний орієнтир про ємність пасажирів в автомобілі розділені по групам. Rentalcars.com не несе жодної відповідальності за оренди відмовлені на місці чи через більшу кількість людей, яку дозволено перевозити в автомобілі.
Rentalcars.com не може гарантувати конкретної марки або моделі. Автомобіль на ваучері зображено лише для ознайомлення і може бути замінений на альтернативний аналогічного класу.
Надання автомобілівКомпанія- прокатчик може відмовити в оренді, якщо орендар вважається непридатним для здійснення оренди або якимсь чином не відповідає вимогам. Rentalcars.com не несе відповідальності за передчасне завершення поїздки, а також за будь-які відшкодування, компенсації або будь-які інші витрати, за які Ви, орендар, можливо, маєте бути платити.
Скарги Якщо ви, орендар, не були задоволені якимся чином із якістю транспортного засобу при коли забирали його, будь ласка, повідомте про це компанію з прокату автомобілів. Буває важко вирішити скарги клієнтів після завершення оренди, якщо жодних дій не було прийнято під час самої оренди. Якщо у Вас, як орендаря, виникли скарги вже після завершення оренди, то, будь ласка, зв'яжіться з нашим Відділом підтримки клієнтів протягом 3 місяців після Вашого повернення.
Ми розуміємо, що інколи може скластися враження, що вашу скаргу не опрацювали належним чином. Якщо ви незадоволені тим, як ми розглянули вашу скаргу, направте її у бюро альтернативного врегулювання спорів, наприклад, установу, що займається вирішенням малих суперечок (Великобританія) (http://www.small-claims-mediation.co.uk/). Оскільки ми намагаємося вирішити усі скарги в межах компанії, ми не зобов'язані пересилати їх у бюро альтернативного врегулювання спорів самостійно. Для вирішення своєї суперечки, ви можете скористатися он-лайн платформою Європейської комісії, перейшовши за цим посиланням
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Механічні Труднощі / АваріїУ разі аварії або механічної труднощів, Ви, орендар, повинні зателефонувати в компанію оренди автомобіля негайно. Компанія, що здійснила оренду автомобіля повинна видати уповноваження на ремонт або заміну машини. Якщо ви, орендаря, потрапили в аварію, то негазно зв’яжіться з місцевою поліцією і компанією з оренди автомобіля. Зберіжіть копії всіх форм і документів, які Вас попросять заповнити. Вони можуть знажобитися Вам, коли будете подавати позов на страхове відшкодування.
Ваш прокат будь-якого транспортного засобу підлягає умовам оренди автотранспортних засобів, введених компанією прокату автомобілів, а також відповідним законамв країни і/чи штату, де відбувається оренда. Ви, орендар, будете пов'язані як з нашими умовами, так і з умовами орендної компанії. Rentalcars.com не несе жодної відповідальності щодо будь-якої втрати, пошкодження, зміни, затримки або зміни рейсів, страйків, у тому числі страйків управління повітряним рухом, терористичної діяльності, природних та ядерних катастроф, пожеж або несприятливих погодних умов, неминучих технічних проблем з транспортом, закриття чи перевантаженість аеропортів або портів, банкрутство авіакомпаній і фінансові невдачі авіакомпаній.
Загальна інформація та перераховані умови, вірні на момент резервації.
Умови Вашого контракту з Rentalcars.comОднак Ви, орендар, маючи намір продовжити з резервацією, зрозумієте, яким чином і коли починає вступати в дію контракт. Технічні кроки, необхідні для початку контракту – наступні:
Коли ми пропонуємо ціни по телефону або на нашому сайті ми запрошуємо Вас, орендаря, щоб зробити резервацію оренди. Дати згоду на здійснення оренди можна усно чи натиснувши кнопку «Забронювати».
Ви, орендар, зробили резервацію автомобіля з Rentalcars.com, коли натиснули «Забронювати», або зробили це в усній формі. Rentalcars.com відішле Вам ваучер підтвердження бронювання після отримання повної оплати. Згідно з договорами, Rentalcars.com виступає агентом між клієнтами та компаніями з прокату автомобілів під час резервації автомобіля для оренди.
Rentalcars.com несе відповідальність за збитки, які Ви, орендар, безпосередньо постраждати в результаті розірвання цього договору від імені Rentalcars.com, якщо витрати були наслідком порушенням угоди з боку Rentalcars.com. Втрати завжди можна передбачити під час створення угоди між Вами і Rentalcars.com. Rentalcars.com не несе відповідальності за непрямі втрати, які відбуваються, як побічний ефект основної втрати або пошкодження авто, і які непердбачені в Вашому страхуванні, як орендаря, Rentalcars.com також не несе відповідальності за втрачену вигоду або можливі витрати, втрату ділової репутації або непрямі збитки, пошкодження чи витрати.
Rentalcars.com не несе відповідальності безпосередньо або опосередковано через невиконання або затримка у виконанні компанією- прокатчиком будь-якого зі своїх зобов'язань відповідно до цього бронювання, ваучера, резервації загалом, оренди або інших умов, такж якщо оренда відкладається, створюються перешкоди або якась непереборна сила поза розумним контролем нашої компанії. У випадку, коли форс-мажорні обставини тривають більше 14 днів, Rentalcars.com може припинити й відмовитися від цього замовлення, бронювання або здачі в оренду, повідомивши за 14 днів вас, орендаря, за платіжною адресою і повернення всіх сплачених сум через подія форс-мажорного характеру. За всіх обставин Rentalcars.com докладе всіх розумних зусиль, щоб організувати доставку альтернативного транспортного засобу, але в періоди високого попиту це не можливо. Якщо клієнт зробив повністю передоплату бронювання та повідомив Rentalcars.com за 48 годин, до моменту початку оренди, клієнт отримує повернення всіх грошей в повному розмірі. У малоймовірних випадках Rentalcars.com повідомлює про скасування протягом 48 годин до початку оренди, зробиіши повне повернення грошей, та сплачує за всі труднощі, які можуть статися внаслідок порушення угоди з Rentalcars.com. Якщо клієнт вже сплатив депозит за резервацію і Rentalcars.com повідомлює клієнта за 7 днів перед початком оренди, клієнт отримає всі кошти в повному розмірі. Також після повернення депозита протягом 7 днів, Rentalcars.com сплачує за всі труднощі, які можуть статися внаслідок порушення угоди з Rentalcars.com.
Умови використання сайта Забороняється всім використання будь-якого пристрою або програмного забезпечення прямо або побічно з інтерфейсом, або намагатися взаємодіяти з даним сайтом, для отримання змісту і чи будь-які інші дані, у тому числі цін.
Ми постійно стежимо за кожним входом до нашого сайту, будь-які автоматизованої системи, або особи, які проводять необгрунтовані кількість запитів, з метою отримання доступу до інформації та / або цін будуть припинені і заблоковані нашим веб-сайтом.
Ваше використання веб-сайту означає вашу згоду на угоду в лотримінні цих умов при його використанні.
Захист інформації - Персональні Дані клієнтівПолітика Безпеки Вся особиста інформація та дані кредитної картки зібрані на нашому веб-сайті йдуть через захищений сервер за допомогою 128-бітного шифрування для захисту Вашої інформації, це означаєи, що ви використовуєте безпечний сервер, якщо відображено значок замка в нижній частині вікна браузера, замок має з'явиться в закритому положенні, щоб показати, що ви використовуєте систему безпечно. Ця функція безпеки включена тільки для веб-сторінок, де можна переглянути або ввести дані особистого чи платіжного характеру.
Захист даних – ІнформаціяКредитна КарткаУсі дані кредитних карток зберігаються в закодованому вигляді і зберігаються в базі даних на додаткових серверах і серверах баз даних, при бронюванні цифри відображається в незакодованому вигляді за допомогою системи бронювання. Тільки ІТ-спеціалістів мають доступ до бази даних, і навіть у разі її втрати або компрометації, номери кредитних карток і як і раніше будуть залишені закодованими.
Дані кредитних карток зберігаються в журналах сервера, ми зберігаємо ці журнали протягом 31 дня, кожен день виставляється секретний пароль файли з даними старші 3-х днів.
Захист інформації – Персональні дані клієнтівІм'я та адреса клієнта, деталі бронювання та адреса електронної пошти зберігаються на додаткових серверах і в серверах бази даних, які ніколи не використовуються або продаються третім особам за межами Rentalcars.com.
Поштова адреса клієнтів ніколи не використовується, ім'я клієнта та адресу електронної пошти використовуються відділом продаж і маркетингу для відправки рекламних листів, заявок через електронну пошту та інші спеціальну пропозицію для наших клієнтів, через систему електронної пошти Dream Mail (http://www.epsilon.com)
Відгуки клієнтівВідгуки можуть бути завантажені на нашому сайті з єдиною метою, інформування клієнтів про думку сервісу та якості компанії з оренди, і використовується частково, так і повністю на Rentalcars.com на нашому сайті, соціальних медіа-платформ, інформаційних бюлетенях, спеціальних акціях, мобільних додатках або інших каналах власності, відбувається, використовується або контролюються Rentalcars.com. Rentalcars.com залишає за собою право змінювати, відхиляти чи вилучати відгуки на власний розсуд.
Відгуки відображають думку клієнтів Rentalcars.com, що заповнили анкету після завершення оренди автомобіля. Ці думки не обов'язково відображають Rentalcars.com.
Ці умови регулюються законами Англії, чиї суди мають виняткову юрисдикцію.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів