Якщо у бронюванні змінилися: термінал відправлення/прибуття; та/або час вильоту/прильоту рейсу, але при цьому часу, необхідного на пересадку між обраними рейсами, недостатньо, на адресу електронної пошти, зазначену пасажиром під час реєстрації, буде надіслана інформація про зміни і запропонований альтернативний рейс (якщо він доступний) або рейс, запропонований авіакомпанією. Пасажиру необхідно погодитися на запропонований альтернативний рейс або скасувати переліт.
Щоб погодитися на запропонований альтернативний рейс, потрібно увійти у розділ
«Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна дати/маршруту». Запропонований рейс буде відображений на сторінці. Натисніть «Підтвердити». На вашу адресу електронної пошти буде надіслана нова маршрут-квитанція.
Якщо запропонована альтернатива вас не влаштовує і ви бажаєте відмовитися від перельоту, потрібно увійти у розділ
«Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Запит на повернення» і створити запит на повернення квитка.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів