При бронюванні перельотів із пересадкою зверніть увагу на рейси, відмічені значком "Гарантія стикування". Якщо ви пропустите стикувальний рейс через затримку, скасування або перенесення попереднього рейсу, ми запропонуємо вам альтернативний переліт або повернемо кошти за невикористаний квиток *. Ми також надамо вам транспорт в разі перенесення рейсу в інший аеропорт, харчування – при затримці рейсу більше 4 годин, і готель – при затримці рейсу більше 8 годин.
Якщо ваш рейс перенесли, затримали або скасували, як можна швидше повідомте про це в нашу Служби турботи.
Зверніть увагу! Під час покупки квитка рекомендуємо вивчити умови перевезення багажу. У деяких випадках необхідно отримати багаж в аеропорту пересадки і зареєструвати його на наступний рейс.
* Якщо до вильоту залишилося менше 48 годин.
Якщо до вильоту залишилося більше 48 годин, рішення повернути кошти або запропонувати інший переліт залишається за нами.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів