1. Після виявлення факту втрати, крадіжки, пошкодження чи запізнення багажу потрібно написати заяву про один з перерахованих вище випадків і передати її відповідальним особам. А саме:
- посадовим особам перевізника (наприклад, авіакомпанії);
- посадовим особам готелів, пансіонатів, будинків відпочинку тощо або автостоянки, гаражу, транспортних організацій;
- у всіх інших випадках — у місцеві правоохоронні та інші офіційні органи.
Зверніть увагу! У разі пограбування, викрадення чи випадкової втрати платіжних засобів – негайно зверніться із заявою до місцевих правоохоронних органів.
2. Від перерахованих вище установ отримайте документи, що підтверджують факт втрати (пошкодження, запізнення) багажу.
3. Протягом 24 годин (не враховуючи вихідні та святкові дні) з моменту настання страхової події повідомте про неї страхову компанію.
4. Протягом 30 календарних днів після завершення подорожі зверніться до Страховика за страховим відшкодуванням. Читайте детальніше про те,
як отримати страхове відшкодування.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів