Як скористатися безкоштовним сервісом «Шукаємо квиток за вас»?
- Натисніть кнопку «Запит на пошук квитків» якщо:
- система не знайшла місця за вказаним маршрутом;
- ви шукаєте квитки на поїзд, до відправлення якого більше 45 днів;
- серед запропонованих варіантів ви не знайшли бажані місця (наприклад, ви хочете нижні полиці, а є тільки верхні).
- Вкажіть номер поїзда, тип вагона, кількість і параметри місць (не більше 4), оптимальний час у дорозі і ціну**, а також час, до якого потрібно відстежувати місця.
- Виберіть послугу, якої хочете скористатися, коли система знайде квиток:
«Проінформувати SMS та email-повідомленням» - при появі місць ви миттєво отримаєте повідомлення на телефон та електронну адресу, зазначені вами при виборі цієї послуги. Отримавши повідомлення, відразу перейдіть за посиланням у листі, забронюйте квитки і оплатіть замовлення протягом 30 хвилин з моменту його створення.
Зверніть увагу!
Переконайтеся, що у заявці вказані актуальні email і номер телефону.
«Забронювати місця» - при появі місць система автоматично забронює квитки. Ви отримаєте відповідні повідомлення на телефон та електронну пошту. Для оплати бронювання перейдіть за посиланням у листі протягом 30 хвилин з моменту його створення.
Зверніть увагу!
- Для створення бронювання обов'язково коректно заповніть дані пасажирів.
- Оплатити таке замовлення можна тільки онлайн.
- Через 30 хвилин після створення бронювання анулюється.
«Купити мені квиток (и)» - при появі місць система забронює і оплатить замовлення. Квитки будуть відправлені на вказаний вами email. Також ви отримаєте SMS-повідомлення про покупку.
Зверніть увагу!
- Ви можете вказати максимальну вартість квитка. Система не буде оплачувати замовлення, дорожче за визначену суму.
- При необхідності ви можете відмовитися від даної послуги, натиснувши «Скасувати пошук».
- Для створення заявки на автоматичну оплату необхідно ввести дані платіжної карти і пройти верифікацію (натиснувши «Відправити запит»). Для перевірки карти на ній буде заблокована мінімальна сума, яка розблокується після верифікації.
- Ви можете зберегти карту, що пройшла верифікацію, і оплачувати нею наступні заявки.
- Також при кожній новій заявці на автооплату ви можете використовувати інші картки, здійснивши їх верифікацію.
Після цього натисніть «Відправити запит», щоб система почала пошук квитків.
Заявка на пошук квитків знаходиться в особистому кабінеті.
*Tickets.ua не несе відповідальності, якщо на момент перегляду вами повідомлення потрібних місць вже не буде в наявності.
**Ви вказуєте номер поїзда, тип вагона, кількість місць, оптимальний час у дорозі та ціну на випадок, якщо у продажу з'явиться більше одного квитка, що відповідають зазначеним вами критеріям пошуку, і система повинна зробити вибір.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів