Щоб повернути електронний квиток або квиток з відкладеним друком:
- Авторизуйтесь у розділі «Мій квиток».
- Виберіть опцію «Повернення квитка».
- Для електронного квитка — відмітьте пасажирів, для яких потрібно анулювати квиток.
- Для квитка з відкладеним друком — замовлення буде скасовано повністю.
- Натисніть кнопку «Прорахувати суму до повернення»*.
- Підтвердіть анулювання квитка.
Гроші будуть повернуті на карту, якою ви оплачували квиток, протягом 10 робочих днів.
Для того щоб повернути квиток в залізничній касі, надайте касиру документ, що засвідчує особу пасажира (паспорт, військовий квиток, посвідчення водія, студентський квиток, службове посвідчення). Касир повідомить вам суму до повернення за зданий квиток*.
Кошти будуть повернуті таким самим способом, яким була здійснена оплата.
Якщо ви обміняли електронний квиток або ваучер на паперовий, повернення квитка здійснюється самостійно виключно в залізничній касі.
*Сума до повернення залізничного квитка розраховується на підставі «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України» з урахуванням сервісного збору Агентства відповідно до умов Договору оферти.
Суму сервісного збору агентства уточнюйте в Договорі оферти або в Службі турботи про клієнтів.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів