При настанні страхової події, яка вимагає надання медичної допомоги, зателефонуйте до асистанс-компанії. Номер телефону для звернення зазначений у страховому полісі. Повідомте оператору:
- номер страхового поліса;
- прізвище та ім'я застрахованого;
- контактний телефон;
- місцезнаходження (країну, місто, готель тощо);
- дату початку і закінчення дії полісу;
- опишіть подію і повідомте, яка допомога необхідна.
Якщо зв'язатися з асистанс-компанією неможливо або якщо потрібна невідкладна медична допомога, зверніться до лікаря самостійно. Про наступні дії та порядок повернення витрат читайте у відповідних розділах страхової компанії, яку ви обрали.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів