Що робити, якщо немає можливості зв'язатися з асистанс-компанією?

У разі, якщо у вас немає можливості зв'язатися з асистанс-компанією або ситуація вимагає негайного прийняття рішення, пов'язаного з необхідністю отримання медичної допомоги, зверніться самостійно в найближчий медичний заклад. Обов'язково надайте ваш страховий поліс. Не пізніше 48 годин з моменту настання страхового випадку необхідно зв'язатися з асистанс-компанією.

В інших випадках повідомте «Кий Авіа Гарант» про настання страхової події не пізніше 30 календарних днів з моменту її настання.

У разі самостійної оплати витрат обов'язково збережіть всі документи, що підтверджують факт оплати та настання страхової події. Витрати, оплачені вами самостійно, будуть відшкодовані після приїзду в Україну згідно з умовами договору страхування.