Як оформити запит на повернення:
- Увійти у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Повернення квитка».
- Заповнити поля заяви.
- Завантажити необхідні документи.
- Натиснути «НАДІСЛАТИ ЗАПИТ».
Квиток буде анульовано тільки після узгодження умов повернення з вами і авіакомпанією, а також після оплати сервісного збору (якщо він передбачений при поверненні).
На email, вказаний при реєстрації, буде відправлено лист з умовами повернення. Якщо повернення коштів можливе тільки після оплати сервісного збору, оплатіть його протягом зазначеного в листі часу. Після закінчення терміну оплати необхідно створити новий запит на повернення.
Важливо! Якщо авіакомпанія зафіксує неявку на рейс, ваш запит на повернення коштів може бути відхилений навіть за наявності відповідних документів. У зв'язку з цим просимо вас подати запит якнайшвидше.Якщо зараз у вас немає можливості надати документи, будь ласка, створіть запит на повернення не пізніше, ніж за три години до часу вильоту, зазначеного в розкладі. При створенні запиту в коментарі вкажіть: «Перельотом не скористаюся. Прошу анулювати місця. Документи надам пізніше».
Для повернення квитка вам можуть знадобитися додаткові документи:
- при скасуванні або затримці рейсу більше, ніж на 3 години — разом із заявою на повернення потрібно надіслати офіційне підтвердженння затримки/скасування рейсу, яке можна отримати в аеропорту у представника авіакомпанії.
- при відмові пасажиру у видачі візи — разом із заявою на повернення потрібно надіслати: підтвердження відмови на офіційному бланку посольства/консульства; копія першої сторінки паспорта, копія сторінки паспорта зі штампом відмови. Запит на повне повернення у зв'язку з відмовою у видачі візи можливо надіслати не пізніше, ніж за 72 години до вильоту за першим сегментом маршруту.
- у випадку хвороби/смерті пасажира або родича, який мав здійснити переліт разом із пасажиром — разом із заявою потрібно надіслати відповідні документи, що підтверджують хворобу/смерть та документ, що підтверджує родинні зв'язки з хворим/померлим родичем: не пізніше, ніж за 72 години до вильоту за першим сегментом маршруту;
- при запізненні або неявці пасажира на рейс (якщо до відправлення рейсу місця не були зняті авіакомпанією або агентом Tickets.ua на прохання покупця) — про факт запізнення або неявки пасажира на рейс потрібно обов'язково повідомити у причині повернення.
Зверніть увагу, що опрацювання повернення, яке необхідно узгоджувати з авіакомпанією, та повернення коштів може тривати до 3 місяців.
Зверніть особливу увагу на те, що анулювання квитка відбудеться тільки після вашої згоди з умовами повернення та після оплати сервісного збору (якщо він передбачений при поверненні).
При створенні запиту на повернення в день покупки квитка вам буде підрахована сума до повернення без штрафів авіакомпанії. Повернення коштів буде проведено після підтвердження вами зазначеної суми і згідно із рішенням авіакомпанії.
У випадку, якщо авіакомпанія не підтвердить можливість повернення без штрафних санкцій, ви зможете зробити запит на повернення згідно із правилами тарифу.
Сервісний збір за послугу повернення і платіжні націнки поверненню не підлягають.
Сума до повернення прораховується за курсом на день створення пасажиром запиту на повернення.
Документи, що підтверджують вимушену відмову пасажира від перевезення у звязку із хворобою:- оригінал довідки з медичного закладу;
- оригінал довідки з медпункту аеропорту;
- копія лікарняного листка.
Вимоги до медичних документів, що є основою для вимушеної відмови пасажира від перевезення
Вимоги до оригіналу довідки з медзакладу:
- Наявність у медичному документі чіткої і читабельної назви закладу, що видав документ.
- Наявність печатки закладу, що видав медичний документ.
- Добре читабельні посада і прізвище особи, що видала документ.
- Наявність печатки та підпису особи, що видала документ.
- Наявність печатки та підпису завідувача відділенням або головного лікаря закладу.
- Наявність дати видачі медичного документа.
- Відповідність дат хвороби, зазначених у медичному документі, до дат перевезення. У довідці має бути зазначено «не рекомендовано переліт у зазначені дати».
Вимоги до оригіналу довідки з медпункту аеропорту:
- Наявність у медичному документі найменування медпункту, що видав документ.
- Наявність печатки медпункту.
- Добре читабельні посада і прізвище особи, що видала документ.
- Наявність печатки та підпису особи, що видала документ.
- Наявність дати видачі медичного документа.
- Відповідність дати хвороби, зазначеної у медичному документі, до дати перевезення.
Копія лікарняного листка для підтвердження вимушеної відмови має бути завірена підписом і печаткою уповноваженого представника авіакомпанії в аеропорту або завірена нотаріально.
Увага! Будь ласка, додайте копії зазначених документів до заяви. Авіакомпанії не приймають до розгляду заяви без документів, що підтверджують причину вимушеної відмови.При зверненні пасажира на території України у компанію
Tickets.ua, до медичного документа, виданому поза межами території України, має бути доданий переклад українською мовою, завірений нотаріально.
При зверненні пасажира, що перебуває за межами України, в компанію
Tickets.ua, до наданого медичного документа має бути доданий переклад документа українською або англійською мовами, завірений нотаріально відповідно до законодавства цієї країни.
Зверніть увагу, що вимоги до документів, які необхідні для опрацювання запиту на повернення, надаються перевізником, а агентство виступає лише у ролі посередника між перевізником та пасажиром. Тому, всі запити, які будуть отримані від перевізника, будуть вам повідомлені Службою турботи про клієнтів.
Про виявлені факти надання недостовірних або підроблених документів, наданих пасажиром для повернення квитка, може бути повідомлено у правоохоронні органи України для розгляду питання про можливість притягнення винних осіб до відповідальності згідно із законодавством України.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів