Якщо на потрібному вам рейсі не знайшлося вільних/потрібних місць або продаж квитків ще не почався (до поїздки більше 45 діб), ви можете безкоштовно замовити послугу сповіщення і першими дізнатися про їхню появу.
Квитки можуть знову з'явитися в продажу в зв’язку з:
- поверненням куплених квитків;
- додаванням додаткового вагона до складу поїзда.
Щоб першими дізнатися про появу квитків, скористайтеся безкоштовною послугою пошуку, вибравши потрібний варіант:
- «Повідомити на email» — при появі місць у продажу ми повідомимо вас, відправивши sms-повідомлення і лист на вказану електронну пошту.
- «Забронювати місця» — при появі місць у продажу система забронює квитки, а ми повідомимо про це sms і листом на електронну пошту. У вас буде 30 хвилин на оплату замовлення електронними методами.
- «Купити квиток(и)» — при появі місць у продажу система забронює і оплатить замовлення. Квитки буде відправлено на вказаний email, також ви отримаєте sms-повідомлення про покупку квитка(ів).
Послуга автоматичного пошуку квитків доступна, якщо:
- на сторінці з результатами пошуку немає потрібних вам варіантів проїзду (наприклад, потрібного типу вагона або нижніх місць);
- в продажу немає вільних місць за заданими параметрами;
- до початку поїздки більше 45 діб і продаж квитків ще не почався.
Під час замовлення послуги вкажіть бажаний номер поїзда, тип вагона, місця (нижні або верхні) і дату, до якої здійснювати пошук квитків.
Детальніше про послугу читайте
тут.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів