За статусом свого замовлення ви можете слідкувати в розділі
«Мій квиток». Нижче наведені значення статусів, що можуть бути присвоєні вашому бронюванню.
Зарезервований. Очікування оплати в агентство — ваше бронювання успішно створене. Очікується оплата.
Зарезервований. Очікування оплати в авіакомпанію — ваше бронювання успішно створене. Очікується оплата. У цьому випадку ініціатором списання коштів є авіакомпанія. Авіаквитки будуть оформлені відразу після того, як авіакомпанія авторизує оформлення: як правило, протягом 3 годин з моменту створення замовлення. У момент оформлення квитка авіакомпанія блокує кошти на вашій платіжній картці. Списання вартості квитків з платіжної картки відбувається, як правило, протягом 30 днів з моменту блокування коштів (окремо за кожен квиток).
Очікує оформлення — ваше замовлення успішно оплачене. Очікуваний час оформлення квитка — до 3-х годин з моменту надходження коштів на рахунок агентства або авторизації авіакомпанією.
У процесі підтвердження оплати — ініційовано перевірку правомірності використання вашої платіжної картки (антифрод-контроль).
Чим може бути спричинена антифрод-перевірка вашої картки?
Оплачений та оформлений — оплата отримана, електронний квиток оформлено і маршрут-квитанція з інформацією про електронний квиток надіслана на вашу електронну пошту, вказану при створенні бронювання. Бажаємо вам приємної подорожі!
Анульований — заброньований вами квиток був анульований. Вичерпано час очікування оплати (як правило, до 12 годин з моменту бронювання).
Анульований агентством — заброньований вами авіаквиток був анульований агентством. Лист з причинами анулювання буде надіслано на ваш email.
Анульований користувачем — ви самостійно анулювали заброньований авіаквиток. Будь ласка, зверніть увагу, що відновити анульоване бронювання неможливо, але ви можете створити нове замовлення.
Оплачений після анулювання — ваше замовлення було анульоване. Система зафіксувала оплату після закінчення строку дії бронювання. Рекомендуємо звернутися до нашої Служби турботи про клієнтів.
У процесі повернення — ваш запит на повернення авіаквитка отриманий та знаходиться в опрацюванні. Строки повернення коштів залежать від методу оплати авіаквитка.
Кошти повернено — ваш запит на повернення авіаквитка опрацьовано, замовлення анульоване, кошти надіслані платнику тим же методом, яким було оплачено замовлення.
Оплата не підтверджена — оплата вашого замовлення не підтверджена. Можливі причини:
- на вашому рахунку недостатньо коштів або встановлений ліміт на розмір платежів;
- ваша платіжна картка не пройшла антифрод-перевірку;
- з технічних причин.
Детальна інформація вказана у листі, який надіслано на ваш email.
Очікує підтвердження від агентства — ваша оплата у процесі перевірки.
Очікує інформації для повернення — ми очікуємо від вас надання додаткової інформації, необхідної для повернення коштів на ваш рахунок. Детальна інформація вказана у листі, який надіслано на ваш email.
Будь ласка, зверніть увагу!При виникненні нестандартних ситуацій, не описаних у цій статті, з вами сконтактуються спеціалісти нашої Служби турботи про клієнтів.
Щоб побачити актуальний статус вашого замовлення, оновіть сторінку браузера та/або перевірте вашу електронну пошту.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів