Якщо на сторінці оплати відсутнє поле для введення промокоду, значить, до вашого замовлення не може бути застосований промокод з однієї з наступних причин:
- Ви купуєте квитки, перейшовши за посиланням з метапошукової* системи.
- Ви купуєте квитки авіакомпаній «Аерофлот», «S7» і лоукост-перевізників (Ryanair, Ernest Airlines, Wizzair, Laudamotion, Vueling, Airarabia, Pegasus, Germanwings і т.д.).
- Ви оформляєте покупку в мобільному додатку.
- Ви використали один із методів оплати: Visa Checkout, оплата в кредит, банківський платіж, термінал ПриватБанку.
- Ви купуєте авіаквитки або бронюєте готелі за допомогою платіжної картки Visa від Райффайзен Банку Аваль в рамках акції "Знижки до 10% при оплаті карткою Visa від Райффайзен Банку Аваль"
*Метапошукові системи — сайти, що збирають пропозиції авіаквитків від багатьох агентств і авіакомпаній.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів