Гарантія повернення коштів
Дуже шкода, коли доводиться скасовувати заплановану подорож і повертати квитки. І особливо шкода, якщо через це ви втрачаєте кошти. Якщо ви придбаєте послугу “Гарантія повернення”, то у випадку повернення отримаєте 100% вартості квитків. При цьому не має значення, якими будуть штрафи та комісії Укрзалізниці.
- Послугу можна оформити для всіх залізничних квитків.
- Квитки можна повернути не пізніше 3 годин до відправлення поїзда.
Як оформити послугу?
Придбати послугу “Гарантія повернення” можна разом із квитками на сторінці внесення даних пасажирів. У разі придбання квитків “туди і назад” послуга додається окремо для кожного напрямку.
Що робити у випадку скасування подорожі?
Якщо ви повертаєте квитки на сайті:
Подайте запит на повернення квитків в особистому кабінеті не пізніше 3 годин до відправлення поїзда. Після опрацювання вашого запиту ви побачите суму до повернення.
У суму повернення не входить:
- вартість послуги «Гарантія повернення коштів»;
- бонуси або додаткові знижки, які використовувалися для оплати замовлення;
- вартість послуги «Швидке повернення коштів», оскільки послугу буде надано.