Дуже шкода, коли доводиться скасовувати заплановану подорож і повертати квитки. І особливо шкода, якщо через це ви втрачаєте кошти.
Якщо ви придбаєте послугу “Гарантія повернення”, то у випадку повернення отримаєте 100% вартості квитків. При цьому не має значення, якими будуть штрафи та комісії Укрзалізниці.
- Послугу можна оформити для всіх залізничних квитків.
- Квитки можна повернути не пізніше 3 годин до відправлення поїзда.
Як оформити послугу?
Придбати послугу “Гарантія повернення” можна разом із квитками на сторінці внесення даних пасажирів. У разі придбання квитків “туди і назад” послуга додається окремо для кожного напрямку.
Що робити у випадку скасування подорожі?
Якщо ви повертаєте квитки на сайті:
Подайте запит на повернення квитків в особистому кабінеті не пізніше 3 годин до відправлення поїзда. Після опрацювання вашого запиту ви побачите суму до повернення.
Зверніть увагу, що оформляти повернення квитка онлайн можна лише через сайт, оскільки через мобільний додаток поки що немає можливості отримати всі необхідні дані.
У суму повернення не входить:- вартість послуги «Гарантія повернення коштів»;
- бонуси або додаткові знижки, які використовувалися для оплати замовлення;
- вартість послуги «Швидке повернення коштів», оскільки послугу буде надано.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів