Авіакомпанія в односторонньому порядку може скасовувати рейси або вносити зміни в розклад. Ми повідомляємо пасажира про це електронною поштою. Щоб мати всю необхідну інформацію під рукою або швидко дізнатися про всі зміни у вашому бронюванні, замовте послугу SMS-повідомлення!
На сайті Tickets.ua ви можете обрати SMS-повідомлення:
- В разі скасування рейсу.
- В разі скасування і перенесення рейсу — ви отримаєте SMS-повідомлення про факт зміни. Детальна інформація про переліт буде відправлена на ваш email.
- Докладний опис маршруту перельоту — опція «Мобільний маршрут». Ви отримаєте повідомлення, в якому будуть вказані: номер бронювання, номер квитка, локатор авіакомпанії, дата і час, аеропорт, термінал вильоту/прильоту (доступний не завжди, в залежності від авіакомпанії). При замовленні послуги більш, ніж за 48 год до вильоту, вам буде відправлено 2 SMS-повідомлення: одне відразу ж після оплати і оформлення квитка і друге — за 24 год до вильоту.
- Інформація по вашому замовленню (номер бронювання, номер квитка, локатор авіакомпанії) — опція «SMS-квиток».
- Повідомлення про приземлення літака на вказаний номер телефону.
Вартість SMS-повідомлення буде вказана на сторінці вибору послуги.
Будь ласка, зверніть увагу:
- послуга SMS-повідомлення доступна тільки при купівлі квитка;
- ми не можемо вплинути на дії авіакомпанії, оскільки є лише посередником між авіакомпанією та пасажиром;
- якщо авіакомпанія не скасовувала/не переносила рейс, тобто не здійснювала ніяких змін і, відповідно, SMS-повідомлення не було відправлено, вартість послуги не повертається;
- в разі повернення квитків (з будь-яких причин) грошові кошти за послугу не повертаються;
- SMS-повідомлення не замінюють маршрут-квитанцію, яку ви отримаєте на email при оформленні квитка.Ми рекомендуємо пасажирам роздрукувати її і зберігати до кінця перельоту.
Інформація, зазначена в SMS-повідомленні носить інформаційний характер. Рекомендуємо стежити за повідомленнями, які відправляються на вашу електронну пошту.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів