Причини, через які виникає помилка авторизації:
1. Введено неправильний email.Перевірте правильність написання адреси електронної пошти.
Якщо після реєстрації на сайті ви не отримували жодного листа від Tickets.ua, можливо, ви спочатку вказали неправильні дані в адресі електронної пошти (наприклад, домен ..... @gmail.ua замість ..... @gmail.com ). В такому випадку зверніться, будь ласка, в Службу турботи про клієнтів сайту.
2. Введено неправильний пароль.Перевірте правильність написання пароля. Зверніть увагу, що система сприймає пробіл перед або після пароля як окремий символ.
Після 5-кратного введення неправильного пароля аккаунт буде заблокований. Через 120 хвилин система автоматично його розблокує, і ви можете повторити спробу входу.
Якщо ви не можете згадати свій пароль, скористайтеся функцією відновлення: натисніть «Забули пароль?» і вкажіть ваш email у вікні авторизації. Протягом 15 хвилин на вказану адресу буде відправлено два листи: з посиланням для підтвердження запиту і з новим паролем.
3. Вибрано неправильні опції клавіатури.Перевірте мову розкладки клавіатури і режим Caps Lock.
4. Купівля була здійснена на іншому сайті.Можливо, ви робили замовлення на аналогічному сайті, а не на Tickets.ua. Саме з цієї причини ваших даних у нашій системі не існує.
5. Ваша версія браузера застаріла.Якщо ваш браузер: Internet Explorer 8 і нижче, або Opera 10 і нижче, спробуйте авторизуватись в іншій, новішій версії браузера або встановіть оновлення свого програмного забезпечення.
6. Ви заборонили додатку використовувати вашу адресу електронної пошти.
Змініть налаштування конфіденційності додатку в особистому кабінеті соціальної мережі та авторизуйтесь повторно.
Після успішної авторизації радимо скористатись функцією зміни пароля, що доступна з розділу
«Мій квиток». В графі «Налаштування облікового запису» ви зможете змінити пароль на більш зручний для використання в майбутньому.
Читайте про те,
як зареєструватись і авторизуватись на сайті.
Якщо зазначені вище способи не допомогли авторизуватись на сайті або ви впевнені, що помилка авторизації виникає з іншої причини — зверніться, будь ласка, в Службу турботи про клієнтів.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів