Ризик втрати багажу є завжди. З послугою відстеження та супроводу втраченого багажу від BLUERIBBONBAGS ваші речі будуть під захистом! Якщо протягом 96 годин з моменту приземлення ваша валіза не знайдеться, ви отримаєте компенсацію в розмірі 1000$ *. Виплата гарантована навіть у випадку, якщо багаж буде повернуто вам через 96 годин. Замовити послугу від BLUERIBBONBAGS можна на етапі бронювання авіаквитків.
Послуга поширюється на всі одиниці зареєстрованого багажу одного пасажира при перельотах в одну або дві сторони незалежно від кількості пересадок, зупинок (stopover), авіакомпанії або рейсу.
Що робити, якщо багаж загубили?
- Напишіть заяву в представництво авіакомпанії, що здійснювала переліт, та отримайте від неї реєстраційний номер (file reference/locator number) і копію акта про неналежне перевезення багажу (Property Irregularity Report — PIR).
- Протягом 24 годин після приземлення заповніть онлайн-заявку на пошук або зверніться в цілодобову службу підтримку BLUERIBBONBAGS за тел.: +1 888-224-4243.
- Стежте за зміною статусів пошуків вашого багажу, які надходитимуть на ваш email.
Зверніть увагу!
- Вартість послуги страхування не підлягає поверненню.
- Відшкодування поширюється лише на багаж особи, вказаної в договорі страхування. Врахуйте це при реєстрації багажу в аеропорту.
- Компенсації підлягає не більше 2 неотриманих одиниць багажу на кожного пасажира.
- При скасуванні або зміні рейсу пасажиру потрібно повідомити про це на [email protected] або придбати послугу повторно. В темі листа необхідно вказати номер договору в системі BLUERIBBONBAGS, а в тілі листа - назва авіакомпанії, номер бронювання, номери початкового і зміненого рейсів (і нову авіакомпанію при необхідності).
*або еквівалент у місцевій валюті
Інформація розміщується на веб-сайті в якості реклами послуг третьої сторони. Продовжуючи бронювання послуги, ви безпосередньо приймаєте умови постачальника послуг - третьої сторони BlueRibbonBags LLC відповідно до її Угоди про надання послуг. Умови сервіс-провайдера можуть бути викладені
іноземною мовою, тому радимо скористатись налаштуваннями перекладача у
браузері або відмовитись від послуги, якщо жодна з запропонованих мов не
дає вам розуміння змісту угоди.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів