Загальні умови компанії
City Air Terminal Betriebsgesellschaft
Правила тарифів
Безкоштовне перевезення супроводжуючих осібПасажири, які є слабозорими або мають інвалідність та подорожують (пересуваються) в інвалідному візку, ветерани з тяжкою інвалідністю або просто особи, які мають австрійське посвідчення інваліда (Behindertenpass) або аналогічну довідку, видану у будь-якій іншій країні із записом «Власник цього документа потребує супроводжуючу особу», можуть без додаткової плати подорожувати з однією супроводжуючою особою та/або собакою-поводирем для надання особистої допомоги.
Супроводжуваний пасажир з обмеженою рухливістю або обмеженими можливостями повинен мати дійсний квиток.
Набрання чинності та законністьНайраніше, коли застосовуються тарифи, — це кінець дня публікації.
CAT GmbH застосовує тарифи до всіх осіб однаково. З метою громадського (публічного) адміністрування, добробуту та залізничного обслуговування, а також з комерційних міркувань, CAT GmbH може, однак, знизити транспортні тарифи та додаткові платежі в особливих випадках або надати інші види пільг.
CAT GmbH не зобов’язана публікувати інформацію про знижки тарифів і додаткових платежів або інших видів пільг чи призупинення тарифів, якщо вони застосовуються тільки у певний період часу.
Договори, що суперечать загальним тарифам, не впливають на законну чинність договору перевезення. У таких випадках CAT GmbH також підраховує тарифи та додаткові платежі на основі загальних тарифів.
Тарифи публікуються онлайн (
Інформація про ціни) та можуть надаватися на паперовому носії на залізничному вокзалі Віденського аеропорту, де вони також доступні для довідки. До всіх цін на квитки включено ПДВ.
БагажТварини, що відповідають вимогам, зазначеним в Умовах перевезення, перевозяться безкоштовно; велосипеди, великі одиниці спортивного обладнання (напр., лижі, борди для серфінгу та подібне), а також громіздкі, негабаритні одиниці багажу також перевозяться безкоштовно. Однак це залежить від наявної місткості поїзда. У разі сумнівів провідник вирішує, чи можна брати одиницю багажу чи тварину.
Від: квітень 2017 р.Положення про захист персональних даних
компанії City Air Terminal Betriebsges.m.b.H. (CAT GmbH)
ПринципиМи усвідомлюємо, що обережне поводження з вашими персональними даними є важливе для вас. Тому ми цінимо вашу довіру до компанії CAT GmbH щодо відповідного ставлення до цих даних. Фактом прийняття цього Положення про захист персональних даних ви погоджуєтеся з тим, що ми можемо збирати, опрацьовувати та використовувати ваші персональні дані у зазначених у цьому документі цілях.
Коли ви купуєте квиток на поїзд City Airport, CAT GmbH збирає та опрацьовує надані вами персональні дані та використовує їх для здійснення та виконання зробленого замовлення.
Ви можете у будь-який час анулювати ваш договір, що має чинність у майбутньому, і за вашим запитом (надіславши електронний лист на
[email protected]) ваші персональні дані буде негайно видалено, заблоковано чи виправлено.
Розголошення третім особамМи залишаємо за собою право розголошувати персональні дані відповідно до положень закону та, якщо ми вважатимемо за необхідне, для захисту наших прав або виконання приписів закону.
ЗміниЯкщо ми вирішимо змінити наші принципи захисту персональних даних, ми внесемо ці зміни у Положення про захист персональних даних, нашу домашню сторінку та будь-які інші ресурсах, які ми вважатимемо за потрібні. Таким чином, у разі необхідності вас завжди повідомлятимуть про те, які дані ми збираємо, як ми їх використовуємо і за яких обставин ми їх розголошуємо. Ми залишаємо за собою право у будь-який час змінювати це Положення про захист персональних даних. Тому ми просимо вас регулярно перевіряти це Положення про захист персональних даних. Якщо ми зробимо повну зміну у політиці захисту персональних даних, ми вам про це повідомимо, виклавши сповіщення на нашій домашній сторінці.
ПредставникиЦей веб-сайт використовує бланк замовлення для клієнтів, які роблять запит на отримання інформації, продуктів чи послуг. Ми передаємо свої повноваження іншим компаніям та особам на виконання завдань від нашого імені - опрацьовувати або передавати замовлення, виставляти рахунки за товари та послуги, а також підтримувати нас у нашій маркетинговій діяльності. Вони отримують необхідний для виконання завдань доступ до персональних даних, але їм забороняється зберігати чи використовувати такі дані будь-яким іншим чином.
Загальні дані (неперсональні дані)Ми уповноважуємо інших постачальників послуг надавати послуги підтримки для аналізу загальних даних про відвідувачів нашого веб-сайту. Ці дані, що є корисними для оптимізації зручності нашого веб-сайту для користувачів, збираються за допомогою cookie- та лог-файлів цих постачальників послуг. Ми не розміщуємо будь-які персональні дані серед загальних даних.
Cookie-файлиМи використовуємо сookie-файли на цьому веб-сайті, щоб гарантувати цілісність процедури реєстрації і налаштувати веб-сайт під індивідуальні потреби. Cookie-файл — це невеликий текстовий файл, який на жорсткому диску розміщує сервер веб-сторінки. Cookie-файли не будуть використовуватись для запуску програм чи занесення вірусів на ваш комп’ютер. Cookie-файли надаються виключно вам, і їх може зчитувати тільки веб-сервер на домені, який згенерував для вас сookie.
Ви можете прийняти або відмовитися від сookie-файлів. Більшість веб-браузерів приймають сookie-файли автоматично, але за власним бажанням ви можете змінити налаштування свого браузера, щоб відмовлятися від сookie-файлів. Якщо ви оберете відмову від сookie-файлів, існує вірогідність, що ви не матимете можливості повністю скористатися інтерактивними властивостями цього або інших веб-сайтів, які ви відвідуєте.
Посилання Цей веб-сайт містить посилання на інші веб-сайти. CAT GmbH не несе відповідальність за політику захисту персональних даних або контент таких веб-сайтів. Тому ми вам рекомендуємо прочитати положення про захист персональних даних, опубліковане на таких веб-сайтах.
Ми не будемо розголошувати будь-яку особливу інформацію, що ви нам передали (зокрема, ваше ім’я, адресу електронної пошти, місце проживання і номер телефону) без отримання вашої прямої згоди. Ми можемо розголошувати третім особам загальні демографічні дані.
Бланк замовленняЦей веб-сайт використовує бланк замовлення для клієнтів, які подають запит на отримання інформації, продуктів чи послуг. Ми передаємо свої повноваження іншим компаніям та особам на виконання завдань від нашого імені. Наприклад, опрацювання платежів кредитною карткою, опрацювання замовлень, надсилання електронних повідомлень та листів, а також аналіз даних у цілях видалення даних і для маркетингової підтримки. Вони отримують необхідний для виконання завдань доступ до персональних даних, але їм забороняється використовувати такі дані для будь-яких інших цілей. Наші користувачі можуть у будь-який час відмовитись від отримання наших повідомлень; з цією метою, будь ласка, див. інформацію про процедуру відмови від розсилки.
БезпекаДля нас важлива безпека ваших персональних даних. Якщо ви введете будь-які конфіденційні дані у нашому реєстраційному бланку або бланку замовлення (наприклад, номер вашої кредитної картки та/або страховки), ми зашифровуємо ці дані, використовуючи технологію SSL.
Ми дотримуємося загальновизнаних стандартів галузі для захисту персональних даних, як під час передачі, так і під час отримання ваших персональних даних. Оскльки жоден із засобів передачі через Інтернет і жоден із засобів електронної безпеки не є безпечним на 100%, ми не можемо гарантувати вам повної безпеки.
Google-аналітикаЦей веб-сайт використовує Google-аналітику, сервіс веб-аналітики, що надається компанією Google, Inc. (Google). Google-аналітика використовує cookie-файли, які є текстовими файлами, розміщеними на вашому комп’ютері, які допомагають веб-сайту аналізувати, як користувачі використовують сайт. Згенеровану cookie-файлами інформацію про ваше використання веб-сайту (зокрема вашу ІР-адресу) буде передано до серверів Google у Сполучених Штатах і збережено на них. Google використовуватиме цю інформацію з метою оцінювання вашого використання веб-сайту, складання звітів про активність на веб-сайті для операторів веб-сайту та надання інших послуг, пов’язаних із активністю веб-сайту і використанням інтернету. Google також може передавати цю інформацію третім особам, якщо цього вимагає закон, або де такі треті особи опрацьовують інформацію від імені Google. Google не буде пов’язувати вашу ІР-адресу з жодними іншими даними, які зберігає Google. Ви можете відмовитися від використання cookie-файлів, обравши відповідні налаштування у вашому браузері, однак, будь ласка, зверніть увагу на те, що, якщо ви це зробите, існує вірогідність, що ви не матимете можливості використовувати увесь функціонал цього веб-сайту. Якщо ви використовуєте цей веб-сайт, ви погоджуєтеся на опрацювання даних про вас компанією Google вищезазначеним засобом і у вищезазначених цілях.
Опубліковано у травні 2012 р.Техніка та навігація
- Впровадження сторінок відповідає технічним характеристикам W3C.
- Використовуються тільки звичайні графічні формати.
- Контент також доступний, коли деактивовано Style Sheets.
- Посилання надають безпомилкову інформацію про свій пункт призначення.
- Елементи навігації чітко позначено, механізми навігації сумісні.
- Навігація по сторінці можлива, але лише за допомогою клавіатури.
- Альтернативні версії використовуються тільки, коли безперешкодні впровадження є неможливими.
Більшість нашого контенту створено відповідно до вищезгаданих вимог.
Але не до всього контенту є безперешкодний доступ. Наступні елементи ще не відповідають вимогам до безперешкодного доступу:
- Процес бронювання вимагає Javascript
Ми будемо продовжувати наполегливо працювати над безперешкодним наданням контенту нашого веб-сайту.
Сертифікація ISO
Згідно з регламентами Австрії та ЄС, City Air Terminal Betriebsgesellschaft m.b.H. має наступні сертифікати.
Для системи управління безпекою відповідно до SMS, що відповідає EisbG § 39 і EU Richtlinie 2004/49/EG стосовно критеріїв оцінювання додатку ІІ до VO 1158/2010/EU.
Умови перевезення
1. Чинні тарифи1.1. Наступні тарифні регламенти та умови перевезення застосовуються виключно до перевезення осіб поїздами City Air Terminal Betriebsgesellschaft m.b.H. (надалі — CAT GmbH), що здійснює сполучення від Центру Відня (Wien Mitte) до станції Віденський аеропорт поїздом City Airport (надалі — CAT). Ці yмови перевезення застосовуються до перевезення осіб і багажу компанією CAT GmbH. Будь-яка особа, яка використовує засоби та поїзди компанії CAT GmbH, погоджується з та дотримується умов перевезення CAT GmbH.
1.2. CAT GmbH застосовує тарифи до всіх осіб однаково. З метою громадського (публічного) адміністрування, у цілях благодійності і для залізничного обслуговування, а також з комерційних міркувань, CAT GmbH може, однак, знизити транспортні тарифи та додаткові платежі, а також планувати створення інших пільг у окремих випадках. CAT GmbH не потрібно публікувати знижки у цінах на перевезення, додаткові платежі та інші пільги, а також скасування тарифів, які застосовуються тільки у певний час.
1.3. Договори, що суперечать тарифу, не впливають на законну чинність договору перевезення. CAT GmbH підраховує ціни на перевезення і додаткові платежі згідно з тарифом навіть у таких випадках.
1.4. Тарифи публікуються на нашому веб-сайті (Деталі тарифів та ціни), і за запитом можна отримати доступ до роздрукованої копії на станції Airport Vienna та/або там можна перевірити тариф.
1.5. До всіх тарифів включено ПДВ.
2. Квитки2.1. У поїзді City Airport приймаються тільки квитки CAT GmbH.
2.2. Квитки, виписані іншими операторами, транспортними компаніями і транспортними асоціаціями, визнаються лише тоді, якщо компанія City Air Terminal Betriebsgesellschaft m.b.H. дозволяє таке використання.
2.3. Квитки для перевезення осіб поїздом City Airport можна придбати на спеціально позначених квиткових терміналах, через Інтернет (www.cityairporttrain.com), на обраних залізничних стійках (касах) ÖBB [Австрійської федеральної залізниці] в Австрії або безпосередньо у поїзді.
2.4. Пасажирові необхідно мати дійсний квиток на початок подорожі або він/вона можуть купити квиток безпосередньо у працівника залізниці в поїзді з додатковою оплатою.
2.5. У квитках є спеціальні позначення, якщо термін їхньої дії обмежений.
2.6. Квиток можна переоформити лише в тому випадку, якщо в ньому не вказано імені і якщо подорож не почалася.
2.7. Пасажир повинен підтвердити після отримання квитка, що квиток було виписано згідно з наданою ним інформацією.
3. Тарифи3.1. Тариф за перевезення повинен сплачуватися відповідно до вимог, вказаних у тарифних регламентах.
4. Попередня купівля квитків4.1. Квитки на поїзд City Airport можна придбати не раніше, ніж за 9 місяців до першого дня, коли квиток вважається дійсним. Термін дії залежить від типу квитка і форми каналу продажу. Окрім того, у квитку вказується термін дії.
5. Термін дії квитків5.1. Придбані в інтернеті квитки на CAT дійсні впродовж 6 місяців після дати покупки.
6. Перевірка квитків6.1. Недійсні квитки та ідентифікаційні картки, які згідно з тарифом вважаються недійсними, можуть підлягати вилученню.
6.2. Якщо пасажир за власною ініціативою надає CAT GmbH інформацію про те, що він не має дійсного квитка, тоді CAT GmbH стягне з нього додаткову плату у розмірі 2,00 EUR разом із тарифом за покупку квитка на поїзд.
6.3. Якщо пасажир не має дійсного квитка і відмовляється від покупки квитка на поїзд, тоді CAT GmbH може стягнути з нього більшу суму транспортних зборів, що може становити аж до 100,00 EUR.
6.4. Пасажир зобов’язується у разі подальшої сплати більшої суми транспортних зборів підтвердити свою особу, представивши офіційну ідентифікаційну картку, та надати CAT GmbH адресу свого проживання. Пасажир повинен впродовж одного місяця сплатити усю зазначену суму на вказаний рахунок компанії CAT GmbH, або подати обґрунтоване опротестування, письмово чи електронною поштою, на адресу City Air Terminal Betriebsgesellschaft m.b.H., Customer Service, Post Box 1, 1300 Vienna-Airport (email:
[email protected]), у разі невиконання чого вимогу буде передано без нового нагадування про оплату (2-го нагадування) колекторському агентству для стягнення коштів.
7. Зміни у бронюванні та скасування7.1. Внесення змін у бронювання квитка на поїзд City Airport неможливе.
7.2. Бронювання квитка на поїзд City Airport можливо скасувати відповідно до передумов згідно з Пунктом 9.
8. Відповідальність у разі скасування чи затримання потягу, а також у разі спізнення на пересадку8.1. Якщо інше не передбачено, пасажир не може подати жодної скарги за збитки у разі відправлення поїзда із затримкою, прибуття зі спізненням або відміни рейсу.
8.2. Пасажир може подати скаргу щодо відшкодування збитків, якщо через скасування, затримку чи спізнення на пересадку він не може продовжити свою подорож у той же день або якщо продовжити подорож за даних обставин у той самий день неможливо. Сума збитків обмежується 50,00 EUR (включно з ПДВ) за вимушене використання таксі і 80,00 EUR (включно з ПДВ) за нічліг. Однак пасажир насамперед зобов’язується використовувати альтернативний громадський транспорт. Також особам з обмеженою рухливістю буде відшкодовано необхідні витрати понад максимальну суму збитків. Правила, згідно з Пунктом 11 стосовно відшкодування ціни квитка, залишаються без змін для власників річного проїзного квитка.
8.3. У наданні компенсації буде відмовлено, якщо затримка чи відміна рейсу пояснюється наступними причинами: обставини поза контролем операцій, яких залізнична компанія не могла уникнути, незважаючи на вжиття необхідних заходів відповідно до ситуації, і цим наслідкам не можливо було запобігти; через провину пасажира; через провину третьої особи, яку залізнична компанія не могла уникнути, незважаючи на застосування необхідних заходів відповідно до ситуації, і цим наслідкам не можливо було запобігти.
8.4. Пасажир може претендувати на компенсацію відповідно до наступних правил: пасажир може або припинити подорожувати далі і подати заяву на відповідне відшкодування квитка, а також вимагати безкоштовне перевезення разом із його багажем на наступному рейсі до станції, де він почав подорож; або продовжити свою подорож, якщо він спізнився на інший рейс через затримку поїзда, або якщо рейс було скасовано, або якщо поїзд спізнюється більш, ніж на шістдесят хвилин.
8.5. Компенсація або повернення квитка відповідно до п.9.2 та/або п.9.4 здійснюється за наступних умов: пасажирові потрібно подати письмову заяву у компанію CAT GmbH – Office Park, Post Box 1, 1300 Vienna – Airport, Austria. Квиток, а також будь-які необхідні для компенсації чи повернення ваучери, — наприклад, рахунки за таксі, — необхідно прикріпити до оригіналу. Компенсацію чи повернення буде надіслано на вибір або купоном (квиток), або кредитним сповіщенням (банківський переказ). Останню опцію буде здійснено тільки за прямою згодою клієнта, а пасажир повинен у такому разі надати CAT GmbH свої банківські реквізити. Усі претензії вважатимуться недійсними, якщо їх не було подано впродовж 6 місяців. Період, впродовж якого потрібно подати заяву, починається з наступного дня.
9. Повернення квитка9.1. Якщо пасажир спізнився на поїзд, тоді він не може претендувати на компенсацію, однак він може отримати повернення відповідно до п.9.2.
9.2. CAT GmbH повертає власникові квитка ціну квитка впродовж його терміну дії в обмін на представлення квитка, який він хоче повернути, якщо квиток не було використано або було використано лише частково. Повернення здійснюється згідно з наступними умовами: пасажир повинен надіслати компанії TTN заяву на повернення. Оригінал невикористаного квитка потрібно прикріпити до заяви на повернення.
9.3. Будь-які квитки вартістю менше, ніж 4,00 EUR, поверненню не підлягають.
10. Компенсація вартості річної проїзної картки10.1. Пасажири, у яких є річна картка, яку було випущено на їхнє ім’я і яка надає лише їм право нею користуватися, і які неодноразово мали справу із затримками у розкладі поїздів або зі скасуванням рейсів під час її дії, можуть вимагати компенсацію згідно з наступними умовами: недосягнення,- впродовж щонайменше одного місяця її дії,- рівня пунктуальності, встановленого законом, що складає 95%, протягом усього терміну дії річної картки.
10.2. Інформація про середній рівень пунктуальності щомісяця надається на веб-сторінці компанії. Вважається, що поїзди спізнилися, якщо вони затримуються більш, ніж на 5 хвилин, у порівнянні з дійсним розкладом.
10.3. Якщо встановлений середній рівень пунктуальності не досягає 95% впродовж певного місяця, власники річної картки отримують повернення у розмірі 10% від обчисленої вартості місячної картки за кожен місяць, у якому не було досягнуто рівня пунктуальності. Загальну суму буде перераховано на рахунок пасажира, про який він завчасно повідомив.
10.4. Компенсацію у будь-якому разі не буде надано, якщо недосягнення рівня пунктуальності пояснюється затримкою та скасуванням рейсів з наступних причин:
- обставини поза контролем операцій, яких залізнична компанія не могла уникнути, незважаючи на вжиття необхідних заходів відповідно до ситуації, і цим наслідкам не можливо було запобігти;
- через провину пасажира;
- через поведінку третьої особи, яку залізнична компанія не могла уникнути, незважаючи на застосування необхідних заходів відповідно до ситуації, і цим наслідкам не можливо було запобігти.
10.5. Усі інші квитки, а також перевезення, що здійснюються компанією, не підлягають відшкодуванню.
11. Реєстрація у City Check-In Vienna Central11.1. Купівля квитка на поїзд City Airport надає його власникові право самостійно зареєструватися та зареєструвати свій багаж у City Check-In Vienna Central на обрані авіалінії. Доступні у City Check-in авіалінії можна знайти на веб-сторінці CAT GmbH. City Check-In можливий, згідно з будь-якими іншими умовами авіалінії, не раніше ніж за 24 години та не пізніше ніж за 75 хвилин перед відправленням літака.
12. Послуги перевезення12.1. CAT GmbH не перевозитиме пасажирів та багаж, якщо перевезенню перешкоджають обставини, яких CAT не може уникнути, а також ліквідувати.
12.2. У разі особливих комерційних, операційних чи локальних обставин CAT GmbH може тимчасово припинити перевезення пасажирів, а також прийом і перевезення багажу. Ці заходи набирають чинності відразу після їхнього оголошення.
12.3. CAT GmbH може перевозити пасажирів і багаж дорогою та іншими засобами транспорту, або організувати їхнє перевезення у разі тимчасового припинення надання залізничних послуг.
12.4. CAT GmbH перевозить дітей віком до 5 років лише з супроводом. Супроводжуючими вважаються тільки ті особи, які можуть супроводжувати; рішення приймають співробітники залізниці.
12.5. CAT GmbH може відмовити у перевезенні осіб, які не відповідають або не дотримуються обов’язкових правил, впроваджених співробітниками залізниці, або які порушують громадський порядок своїм станом або поведінкою. Ці особи не можуть претендувати на повернення квитка, додаткових платежів та інших платежів чи компенсацію.
12.6. CAT GmbH може резервувати місця певним пасажирам, наприклад, пасажирам із малими дітьми, або особам з обмеженою рухливістю. Інші пасажири можуть користуватися цими місцями тільки, якщо на них не претендують пасажири, для яких вони були зарезервовані.
12.7. Особи без дійсних квитків та без наміру подорожувати не можуть знаходитист у поїзді, який має відправлятися. CAT GmbH стягує з людей штраф у розмірі 100,00 EUR, якщо вони не дотримуються цієї заборони.
13. Перевезення багажу на поїзді City Airport13.1. Пасажир може безкоштовно перевозити у поїзді свій багаж і зберігати його у спеціально відведених для цього місцях. Він повинен дотримуватися інструкцій співробітників залізниці щодо місць збереження свого багажу.
13.2. В залежності від наявності авіаліній пасажири мають можливість зареєструвати свій багаж у City Air Terminal на станції Vienna Central.
13.3. Після реєстрації багаж передається під відповідальність авіакомпанії, яка бере на себе перевезення пасажира з Airport Vienna до наступного пункту призначення. CAT GmbH бере на себе транспортування багажу між Vienna Central та Airport Vienna від імені та на ризик цієї авіалінії.
13.4. CAT GmbH виключає будь-яку відповідальність перед пасажиром за багаж, зареєстрований у City Air Terminal. Такі претензії повинні висуватися виключно авіалініям, що його перевозять.
13.5. Перевезення велосипедів або іншого великого спортивного обладнання (напр., лиж, бордів для серфінгу тощо), а також і громіздких, негабаритних речей у поїздах дозволяється відповідно до місткості поїзда. У разі виникнення сумнівів працівник залізниці вирішує, чи дозволяти перевезення одиниці багажу. Він має повноваження (право) відмовити у перевезенні такого спортивного обладнання та/або громіздких негабаритних речей відповідно до наявної місткості.
13.6. Пасажир несе відповідальність за те, щоб перевезення товарів не загрожувало безпеці поїзда, щоб не наражалися на небезпеку пасажири, щоб інші пасажири не отримали травм, а також, щоб речі (напр., інший багаж) або інтер’єр поїзда не були пошкоджені.
13.7. Перевезення велосипедів, великого спортивного обладнання (напр., лиж, бордів для серфінгу тощо), а також громіздких, негабаритних речей здійснюється безкоштовно.
13.8. Пасажир може взяти з собою у поїзд малих, безпечних живих тварин, поміщених у клітку, біологічний вид яких не спричиняє занепокоєння у інших пасажирів. Клітки повинні бути сконструйованими таким чином, щоб не травмувати чи не забруднювати людей, а також не пошкодити та не забруднювати купе.
13.9. Пасажир може брати з собою собак без клітки, якщо вони в намордниках та переносяться на руках або тримаються на короткому поводку. Пасажирові забороняється брати з собою у купе хворих тварин.
13.10. Пасажирові не можна перевозити речі, що можуть спричинити пошкодження. Пасажири, які перевозять вогнепальну зброю, виконуючи службовий обов’язок, або відповідно до законодавства, або мають на те дозвіл органу виконавчої влади, не підпадають під дію цього правила.
13.11. Якщо власника багажу та/або інших речей неможливо встановити, тоді CAT GmbH за допомогою свідків може відмовитися перевозити цю річ чи багаж.
13.12. Подорожуючий повинен самостійно дбати про всі свої речі та тварин, і приділяти їм належну увагу. CAT GmbH несе відповідальність за пошкодження речей та тварин, що перебувають під наглядом пасажира, тільки якщо це сталося з провини CAT GmbH.
Пасажир відповідає за завдані його речами або тваринами пошкодження, якщо за цими правилами перевезення таких речей або тварин заборонялося. Він несе відповідальність за пошкодження, що сталися через інші речі та тварини, які він взяв із собою, якщо він не може довести, що залізниця чи третя особа спричинили ці пошкодження або вони були обумовлені обставинами, яких пасажир не міг уникнути, або наслідками, яким він не міг завадити.
14. Розбіжності в думках14.1. Офіційний керівник зміни буде займатися вирішенням розбіжностей у думках між пасажиром та працівником залізниці щодо перевезення.
15. Відповідальність CAT GmbH за своїх людей15.1. CAT GmbH несе відповідальність за своїх працівників та за осіб, послугою яких він користується для здійснення перевезення.
15.2. Якщо працівники залізниці та інші особи виконують роботу, за яку CAT GmbH не несе відповідальності, за вимогою пасажира, тоді вони вважаються уповноваженими тими, для кого вони виконують роботу.
15.3. Претензії щодо збитків: у зв’язку з усіма видами бронювання та/або резервування CAT GmbH несе відповідальність лише за халатну або навмисне злочинну поведінку.
16. Втрачені та забуті речі16.1. CAT GmbH не бере на себе жодної відповідальності за втрачені та/або забуті речі на поїзді City Airport та на залізничних об’єктах CAT GmbH. Бюро знахідок у Віденському аеропорті (тел.: +43(0)1/7007/29360, email:
[email protected]) відповідає за прийом речей, втрачених та/або забутих у поїзді City Airport та на залізничних об’єктах CAT GmbH, та/або повідомлення про знайдені речі. Зберігання знайдених речей відбувається у Бюро знахідок у Віденському аеропорту відповідно до превалюючої чинної версії вимог ABGB [Цивільного кодексу Австрії] та/або відповідно до правил Бюро знахідок Віденського аеропорту. Бюро знахідок Віденського аеропорту працює щодня з 9:00 до 12:00 та з 12:45 до 17:00.
17. Місця для некурців — поїзди для некурців17.1. Курити категорично забороняється у поїзді City Airport, а також на всій території залізничного вокзалу.
17.2. Пасажирів, що не дотримуються заборони на куріння, CAT GmbH штрафуватиме на 100,00 EUR. CAT GmbH також має право вимагати компенсацію за збитки, спричинені недотриманням заборони на куріння, які перевищують зазначену суму згідно з вимогами цивільного законодавства.
18. Плата за прибирання та ремонт установок, виробничого обладнання та інвентаря18.1. У разі забруднення установок, виробничого обладнання та інвентаря CAT GmbH має право стягувати з винуватця плату за прибирання у розмірі 100,00 EUR.
18.2. У разі пошкодження або крадіжки установок, виробничого обладнання та інвентаря компанії CAT GmbH, з винуватця стягується сума, у розмірі відповідно до завданих збитків.
19. Прикінцеві положення19.1. Якщо окремі положення цих правил тарифу та умов перевезення будуть або надалі стануть повністю або частково недійсними, це не вплине на дійсність решти положень. Положення, яке є економічно найближчим до встановленої мети недійсного положення, заміняє собою недійсне положення. Ця умова також застосовується до пробілів у правилах.
19.2. Договір перевезення, укладений між пасажиром та CAT GmbH, а також правила тарифу та умови перевезення регулюються законодавством Австрії. Погоджено, що над усіма спорами, що виникають через або у зв’язку з цими правилами тарифу і умовами перевезення, а також дійсністю правил тарифу та умов перевезення, наскільки це дозволяє законодавство, виключну юрисдикцію має компетентний суд Відня.
19.3. CAT GmbH залишає за собою право у разі необхідності вносити правки до цих умов перевезення. Правки набирають чинності після публікації, і компанія CAT GmbH опублікує їх онлайн на www.cityairporttrain.com разом із підсумком найважливіших правок, а також з версіями умов, яким менше року.
Роздрукувати цю статтю
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів