Вирушаєте у подорож? Застрахуйте себе та своїх рідних!
Сайт Tickets.ua у співпраці зі страховою компанією ЄТС пропонує послугу «Залізничні квитки+Страхування». Вона допоможе вам впевненіше почуватися під час подорожі.
Чому «Залізничні квитки+Страхування» — це зручно?
Зазвичай на сайті Tickets.ua можна окремо придбати квиток на потяг і страховий поліс у відповідних сервісах
«Залізничні квитки» і
«Страхування».
Для зручності наших Клієнтів ми вирішили об'єднати їх, створивши послугу «Залізничні квитки+Страхування»: ви обираєте і оформлюєте оптимальний варіант поїздки і страхування без зайвих виснажливих пошуків — усе на одній сторінці сайту.
Чому «Залізничні квитки+Страхування» — це вигідно?
- Усі результати за один клік — вам не потрібно робити два окремі замовлення у сервісах «Залізничні квитки» і «Страхуванння».
- Неможливо переплутати страхову програму — система автоматично видає тільки ті варіанти полісів, що географічно відповідають обраному місцю призначення («Україна» або «Світ»).
- Вартість поліса розраховується автоматично на підставі вказаної вами інформації про Пасажира і маршрут поїздки.
Варіанти страхових полісів
Залежно від розташування місця призначення наша система підбере користувачеві географію покриття: тільки Україна або весь світ.
Слід зауважити, що запропоновані
пакети не покривають ризик утрати багажу.Пакет «Економ — Україна»
Територія дії: територія України.
Поліс починає діяти на відстані 50 км від місця постійного проживання застрахованого.
Вид страхування |
Програма страхування |
Страхова сума
|
Період страхування* |
Медичні витрати
|
А |
30 000 гривень |
Від 3 до 45 днів |
Нещасний випадок
|
|
6 000 гривень |
Від 3 до 45 днів |
* Максимальний термін безперервного страхування — 45 днів.
Читати докладніше умови пакета «Економ — Україна».
Пакет «Економ — Світ»
Територія дії: усі країни світу.
Вид страхування |
Програма страхування |
Страхова сума
|
Період страхування* |
Медичні витрати
|
А |
Є 30 000 |
Від 3 до 45 днів |
Нещасний випадок
|
|
Є 3 000 |
Від 3 до 45 днів |
* Максимальний термін безперервного страхування — 45 днів.Читати докладніше умови пакета «Економ — Світ».
Як оформити послугу «Залізничні квитки+Страхування»
Скористатися послугою легко:
- Оформляючи залізничний квиток, зверніть увагу на блок «Додаткові сервіси».
- З перерахованих послуг додайте страховий поліс на час подорожі, та вкажіть дату народження*.
- Система автоматично додасть вартість поліса до загальної суми оплати. Для замовленого страхового поліса буде створено окреме бронювання.
* Вартість страхового поліса розраховується на основі дати народження.
Як отримати послугу «Залізничні квитки+Страхування»
Після замовлення та оплати послуги на ваш email надійдуть два листи. В одному з них буде ваш електронний квиток, а в іншому — Договір страхування. Вони також будуть доступними у розділі
«Мій квиток» після авторизації на сайті.
Дізнатися детальніше, як скористатися кожною з послуг, можна у статтях
Як отримати залізничний квиток і
Порядок дій за настання страхового випадку.
Як анулювати послугу «Залізничні квитки+Страхування»
Якщо ви оплачували квиток на потяг у комплексі зі страховим пакетом «Економ», оплачений страховий поліс ЄТС можна анулювати
до моменту початку дії поліса.Щоб анулювати страховий поліс, Клієнту потрібно зробити такі кроки:
- Авторизоватися у розділі «Мій квиток» і обрати вкладення «Мої замовлення».
- Увійти у розділ «Страхування» і, натиснувши на номер бронювання страхового поліса, який необхідно анулювати, відкрити інформацію про це замовлення.
- Натиснути кнопку «Оформити повернення». Далі треба вказати дані Покупця, а також, у разі оплати за рахунком, реквізити рахунка, на який буде повернено кошти.
- Натиснути кнопку «Оформити повернення» — вартість поліса буде повернена на рахунок Покупця.
Будь ласка, зверніть увагу! Замовлення послуги «Залізничні квитки+Страхування»
система оформляє як два окремих бронювання: одне — для придбання залізничного квитка, а друге — для страхового поліса.
Тому запит на анулювання квитка і повернення його вартості не означає автоматичного анулювання і повернення вартості страхового поліса. Таким чином, якщо ви бажаєте анулювати і квиток, і страховку, потрібно оформити окремі запити на повернення коштів за квиток і за страховий поліс.
Якщо страховий поліс оформлено на кількох Пасажирів одного бронювання, то буде скасовано весь Договір
страхування.
У цьому випадку скасувати послугу тільки для деяких Застрахованих неможливо!
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів