У більшості випадків ці зміни можливі тільки для виправлення некоректно внесених даних пасажирів (помилки в імені і прізвищі, даті народження, статі). Повна зміна даних Пасажира на дані іншої особи передбачена правилами авіакомпанії в одиничних випадках.
Як оформити запит на зміну даних пасажира:
Увійти у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна даних пасажирів». Потім з випадаючого меню оберіть «Персональні дані».
Позначити у відповідних полях правильні дані (ім'я/прізвище/стать/дата народження).
Натиснути «Надіслати запит».
Після отримання прорахунку — оплатити вартість внесення змін.
Зверніть увагу! Авіакомпанія самостійно визначає період розгляду запитів. Як правило, відповідь надходить протягом 3-10 робочих днів.
Зміни можуть бути дозволені без доплати, можливі з доплатою або заборонені. На адресу електронної пошти покупця буде надіслана інформація з умовами змін і сумою для оплати (якщо застосовується).
Отримавши відповідь на електронну пошту, будь ласка, увійдіть у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна даних пасажира» – «Персональні дані» і оплатіть вартість змін до закінчення зазначених дати і часу.
Зміни даних будуть внесені після отримання підтвердження оплати. Повідомлення про внесення змін буде надіслано на електронну адресу покупця.