У більшості випадків ці зміни можливі тільки для виправлення некоректно внесених даних пасажирів (помилки в імені і прізвищі, даті народження, статі). Повна зміна даних Пасажира на дані іншої особи передбачена правилами авіакомпанії в одиничних випадках.Як оформити запит на зміну даних пасажира:
- Увійти у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна даних пасажирів». Потім з випадаючого меню оберіть «Персональні дані».
- Позначити у відповідних полях правильні дані (ім'я/прізвище/стать/дата народження).
- Натиснути «Надіслати запит».
- Після отримання прорахунку — оплатити вартість внесення змін.
Зверніть увагу! Авіакомпанія самостійно визначає період розгляду запитів. Як правило, відповідь надходить протягом 3-10 робочих днів.
Зміни можуть бути дозволені без доплати, можливі з доплатою або заборонені. На адресу електронної пошти покупця буде надіслана інформація з умовами змін і сумою для оплати (якщо застосовується).
Отримавши відповідь на електронну пошту, будь ласка, увійдіть у розділ
«Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення» – «Зміна даних пасажира» – «Персональні дані» і оплатіть вартість змін до закінчення зазначених дати і часу.
Зміни даних будуть внесені після отримання підтвердження оплати. Повідомлення про внесення змін буде надіслано на електронну адресу покупця.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів