Вимушеними вважаються зміни маршруту, що сталися за незалежних від пасажира обставин: скасування або затримка рейсу, відсутність місць у літаку, вимушена посадка літака тощо.
Якщо авіакомпанія не може виконати перевезення за маршрутом, зазначеному у квитку, вона має запропонувати пасажиру інший маршрут або відшкодувати йому вартість квитка, якщо запропоновані умови пасажира не влаштовують.
Якщо причиною вашої відмови від перельоту виявилася хвороба, смерть пасажира чи близького родича, відмова у видачі візи тощо, вам необхідно надати запит на повернення авіаквитка — ця функція доступна у розділі
«Мій квиток».
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів