Звертатися до квиткових кас для проставлення відміток на проїзних документах (погашення квитка) не обов’язково. Підставою для повернення коштів буде оригінал проїзного документа як з відміткою, так і без відмітки.
Детальніша інформація за
З 17 березня пункти пропуску на кордоні з Україною закриті для міжнародного регулярного пасажирського сполучення.
З 18 березня призупиняється внутрішнє пасажирське сполучення. Укрзалізниця повертатиме пасажирам повну вартість квитків на скасовані міжнародні та національні поїзди.
Щоб повернути кошти, потрібно звернутись в будь-яку залізничну касу. Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.
Укрзалізниця закликає пасажирів не поспішати на вокзали для повернення квитків і не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі. За всіма зверненнями протягом відведеного часу, кошти будуть повернені у повному обсязі.
Інформація щодо повернення коштів за квитки на скасовані поїзди внутрішнього сполучення
Перелік скасованих поїздів
Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси відшкодовується в повному обсязі — без стягнення додаткових зборів.
Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Оформити повернення квитка, придбаного на нашому сайті, можна через особистий кабінет “Мій квиток”.
Важливо! У повному обсязі повертаються кошти тільки за квитки на скасовані рейси. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем. Якщо сума до повернення все-таки була неповною, потрібно звернутися у претензійний відділ Укразалізниці. Контакти для звернення: 01032,м. Київ, ул. Симона Петлюри, 21а, телефон приймальні: (044) 309-75-10
Для зручності повернення квитків, придбаних у касах, та з метою уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до одного місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Укрзалізниця вживає всіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. У випадках, коли відсутня достатня кількість готівки, гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж шести місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.
Для отримання оперативної інформації слідкуйте за оновленнням на сайті
Укрзалізниці