Гарантія повернення коштів у разі затримки та скасування авіарейсів від ЄТС - це страхування ваших матеріальних збитків у випадках, якщо авіакомпанія затримала або скасувала ваш рейс.
Не важливо, куди ви прямуєте - до Європи, Азії або до інших країн, страховий поліс діє по всьому світу. Застраховані рейси відстежуються автоматично і у разі настання страхового випадку вам не потрібно надавати підтверджуючі документи. Ми самі повідомимо вас про страховий випадок і все, що вам буде потрібно - це вказати ваш номер картки для отримання коштів. Кошти перераховуються дуже оперативно, ви навіть не встигнете вийти з аеропорту.
А при скасуванні рейсу ви отримаєте відшкодування від авіакомпанії та від страхової компанії ЄТС.
Як придбати страховку?
Придбати страховку можна лише під час купівлі авіаквитка. Вона буде запропонована на сторінці Додаткові послуги. Вартість поліса буде додана до загальної суми замовлення.
Після оплати ви отримаєте на email два листи. Один від компанії Tickets.ua з маршрутною квитанцією для вашого авіаперельоту, а інший – від страхової компанії з договором страхування вашої подорожі. Поліс також буде доступний в особистому кабінеті.
Розмір виплат
Страховий випадок |
Франшиза, % |
Розмір виплати, у % від страхової суми сегменту подорожі |
Затримка подорожі (поїздки) від 2-х до 7-ми годин |
0% |
50% |
Затримка подорожі (поїздки) понад 7-м годин |
0% |
80% |
Скасування рейсу |
0% |
100% |
Умови відшкодування:
- Компенсація відбувається у разі зміни номеру запланованого рейсу, години або дати вильоту.
- Якщо подорож складається з декількох сегментів (перельотів, переїздів тощо), то страховий захист діє для кожного сегменту окремо починаючи з дати та часу відправлення кожного сегменту та закінчується в час прибуття до місця призначення.
- Компенсація відбувається тільки у випадку якщо перевізник прийняв рішення про зміни менше ніж за 24 години до відправлення рейсу.
- Договір страхування може укладатись не більше, ніж за 180 календарних днів та не менше, ніж за 24 години до дати подорожі.
Кошти не відшкодовуються у наступних випадках:
- Анулювання подорожі з ініціативи застрахованої особи.
- Запізнення застрахованої особи на літак незалежно від причин такого запізнення.
- Анулювання подорожі внаслідок банкрутства або неплатоспроможності авіаперевізника.
- Якщо застрахований вибрав інший рейс.
- Якщо після отримання інформації про затримку рейсу, застрахований відмовився від перельоту.
- Якщо про зміни було проінформовано більше ніж за 24 год.
Як повернути страховку?
- Авторизуйтесь у розділі «Мій квиток» та оберіть вкладку «Мої замовлення».
- Зайдіть в розділ «Страхування» та виберіть страховий поліс, який потрібно повернути.
- Вкажіть дані покупця та реквізити рахунку, на який будуть повернені кошти.
- Підтвердіть відправку заявки кнопкою «Оформити повернення».
Зверніть увагу!
- Оформити повернення можна не пізніше ніж за 48 годин до початку рейсу.
- У разі вимушеного повернення (з вини авіакомпанії) менше ніж за 48 годин до початку рейсу необхідно звернутись у нашу Службу турботи про клієнтів для заповнення заяви.
- При поверненні утримується комісія страхової компанії ЄТС у розмірі 35% від загальної суми страхового полісу.
Умови договору за
посиланням.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів