Повернення

Порядок погодження заявки на повернення:
  1. Заповнити поля заяви;
  2. Завантажити необхідні документи;
  3. Натиснути «НАДІСЛАТИ ЗАПИТ»;
  4. Після отримання відповіді — підтвердити згоду з умовами повернення*.

* Якщо повернення можливе без сплати сервісного збору і правила тарифу дозволяють повернути повну вартість (крім націнки платіжних систем) — підтвердження клієнта запитуватися не буде. Запит на повернення буде прийнятий в роботу.

Увага! Якщо квиток був переоформлений авіакомпанією, до заяви необхідно додати документ, в якому зазначаються:
  1. Номер нового квитка.
  2. Дата оформлення даного квитка.
  3. Сума сплаченого штрафу, добору за тарифом, добору кожного збору окремо (якщо були присутні).
Без надання даного документа заява на повернення не приймається!

Запит буде опрацьовано протягом 72 годин. Відповідь буде надіслано на електронну пошту покупця.

Зверніть особливу увагу на те, що анулювання квитка буде проведено тільки після Вашої згоди з умовами повернення і сплати сервісного збору (якщо він передбачений при поверненні). До цього моменту квитки залишаються без змін! Місця не знімаються!

Виняток: якщо причина повернення — відміна/затримка рейсу більше, ніж на 3 години; відмова у видачі візи; у зв'язку з хворобою/смертю пасажира або близького родича — і якщо заяву на повернення заповнено коректно і додані всі необхідні підтверджуючі документи — анулювання квитка відбувається відразу після розгляду заявки. Місця будуть зняті.

При поверненні скасовуються всі активні (невикористані) сегменти перельоту. Якщо необхідно відмінити тільки зворотний переліт, Заяву на повернення рекомендується відправляти після здійснення перельоту «Туди».

Увага! Сума до повернення вираховується по курсу на день створення Пасажиром заяви на повернення.

Відповідно до правил Договору-оферти Tickets.ua, будь-які дії, вчинені у розділі «МІЙ КВИТОК» вважаються здійсненими покупцем особисто. Відповідальність за коректність даних повністю покладається на особу, що ініціювала зміну даних у квитку.