Якщо ви оплачували бронювання «Напряму в авіакомпанію», але авіакомпанія відхилила оплату зі статусом помилки «Помилка. Недостатньо коштів на картці», ви можете повторити спробу оплати. Для цього поповніть картку або зверніться у Службу підтримки банку для зняття лімітів на проведення операцій.
Щоб повторити спробу оплати:- Увійдіть у розділ «Мій квиток» – «Авіаквитки» – «Бронювання №» – «Редагування замовлення».
- Натисніть кнопку «Я поповнив картку».
Зверніть увагу!- Натискаючи «Підтвердити», ви підтверджуєте, що ви поповнили платіжну картку/зняли ліміти і погоджуєтеся повторити спробу списання коштів з вашої картки для оплати замовлення.
- Авіакомпанії мають право в односторонньому порядку, до моменту оформлення, без повідомлення агентств і клієнтів, змінювати вартість квитків на свої рейси або анулювати неоплачене бронювання. При цьому можливості перебронювати квитки за такою ж вартістю може не бути. Агентство не несе відповідальності за дії авіакомпанії, оскільки агентство виконує лише функцію посередника. Якщо квиток неможливо оформити — агент Служби турботи про клієнтів проінформує вас про це.
- Якщо на вашій картці достатньо коштів, але оплата відхилена, ознайомтеся з можливими причинами відхилення транзакції за посиланням.
Чи була ця стаття корисною для вас?
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, будь ласка, зверніться до нашої Служби турботи про клієнтів