Авіа+Страхування від «ВінТайм»

«ВінТайм» — ви завжди виграєте час або гроші.

Що таке послуга «ВінТайм»?

«ВінТайм» — це додаткова послуга до авіаквитка, яка забезпечує отримання компенсації в розмірі вартості квитка у разі затримки авіарейсу або його скасування.
Як показує досвід, дуже часто авіарейси затримуються, а іноді їх зовсім скасовують. У разі затримки рейсу більше ніж на 2 години, страхова компанія повертає вам 50% вартості квитка на цей рейс, а в разі його скасування — 100% вартості.

Унікальність послуги в тому, що для отримання виплати вам не потрібно надавати страховій компанії жодних документів, компанія самостійно отримує дані від аеропорту. Партнер — страхова компанія «Інгосстрах» (м. Дніпропетровськ).

Як працює послуга «ВінТайм»?

Страхова компанія відстежує ситуацію з кожним авіарейсом онлайн. Якщо з вашим рейсом виникне проблема, ­ страхова компанія одразу ж прийме рішення, про що повідомить вас за допомогою смс. Виплата відшкодування на вашу картку відбудеться протягом 1 робочого дня.

Скільки коштує послуга «ВінТайм»?

Вартість послуги складає від 5% до 10% вартості квитка залежно від напрямку рейсу.

Наприклад,
Рейс Харків – Стамбул (авіакомпанія Pegasus) — тариф 7,78%;
Рейс Київ – Стокгольм (авіакомпанія МАУ) — тариф 6,2%.

Де можна ознайомитися з умовами договору «ВінТайм»?

Ознайомитися з типовими умовами договору страхування можна тут. Після оформлення послуги відкриється посилання для друку договору страхування на ваш рейс.

Як оформити послугу «ВінТайм»?

Підключити послугу «ВінТайм» ви можете під час купівлі  квитку на сайті Tickets.ua.

Що таке страховий випадок?

Страховим випадком за послугою «ВінТайм» вважається затримка або скасування рейсу в день відправлення:
  • ­затримка рейсу від 2 до 7 годин;
  • затримка рейсу більше ніж на 7 годин;
  • скасування рейсу;
  • ­запізнення на стикувальний рейс через затримку або відміну попереднього рейсу.
Не вважається страховим випадком скасування рейсу, якщо авіакомпанія повідомила про нього раніше, ніж за 24 години до часу, вказаного в електронному квитку.

Що робити при настанні страхового випадку?

Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує ситуацію з кожним авіарейсом онлайн. Якщо з вашим рейсом виникне проблема, страхова компанія одразу ж прийме рішення. Виплата відшкодування на вашу картку відбудеться протягом 1 робочого дня. Якщо буде необхідна додаткова інформація, страхова компанія зв'яжеться з вами.

Як розраховується сума виплати​ ?

Сума виплати розраховується як відсоток від вартості квитка на конкретний рейс залежно від події:
  • при затримці рейсу від 2­ до 7­ годин ви отримуєте ­ 50% вартості квитка на рейс;
  • при затримці рейсу більше ніж на 7­ годин ви отримуєте ­ 80% вартості квитка на рейс;  
  • при скасуванні рейсу — ­повернення 100% вартості квитка на рейс;  
  • при запізненні на стикувальний рейс через затримку або відміну попереднього рейсу — повернення 30% вартості квитка на рейс.  

Які є обмеження за послугою «ВінТайм»?

Дуже часто авіакомпанії коригують розклад рейсів, про що вони зобов'язані сповістити пасажирів згідно з Правилами повітряних перевезень пасажирів і багажу.
  • ­Якщо авіакомпанія за 24 години до часу відправлення переносить час/дату відправлення, то послуга починає діяти відповідно до зміненого часу.                          
  • У поняття «скасування рейсу» не входить скасування рейсу авіакомпанією рініше ніж за 24 години до зазначеного в маршрутному листі часу відправлення. В такому випадку клієнт отримує 100% вартості квитка від авіакомпанії.   

Як внести зміни в послугу «ВінТайм»?

Якщо зміни стосуються об'єкта страхування, а саме внесення змін у розклад руху авіакомпанією за 24 години до часу вильоту, то в разі перенесення рейсу ­ договір страхування починає діяти згідно з новими даними від авіакомпанії. Якщо клієнт не згоден зі змінами рейсу та відмовляється, то необхідно подати заяву для повернення платежу в розділі «Мій квиток» на сайті Tickets.ua або надіслати заяву на електронну адресу [email protected]

Якщо потрібно внести зміни клієнта у договір, то необхідно написати на [email protected], відредагований договір буде відправлено на електронну пошту.

Чи можливо анулювати послугу «ВінТайм»?

Так, клієнт може анулювати послугу. Повернення 100% сплаченого платежа можливе впродовж 14 днів з моменту оформлення за умови, що договір ще не почав діяти (до першого рейсу, зазначенного в договорі, лишилось більше 24 годин). Анулювання проводиться у розділі «Мій квиток» на сайті Tickets.ua.

Якщо з моменту оформлення минуло більше 14 діб, сума до повернення дорівнюватиме сумі страхового платежу за період, що залишився до закінчення дії договору з вирахуванням нормативних витрат на ведення справи у розмірі 35% від страхового тарифу та фактичних виплат страхового відшкодування, що були здійснені за цим Договором. Для анулювання договору потрібно надіслати заяву на [email protected]  

Що робити, якщо клієнт не згоден з рішенням страхової компанії?

Якщо клієнт не згоден з рішенням страхової компанії (терміном затримки рейсу), необхідно зверутися до страхової компаніі «Інгосстрах» із письмовою заявою (м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, 32) або надіслати її на електронну адресу [email protected]

Приклади роботи послуги «ВінТайм»

Клієнт купив квиток
туди: Одеса – Стамбул – Анкара
назад: Анкара – Стамбул – Одеса
Загальна вартість квитка: 9 663.00 грн., платіж за послугу «ВінТайм» складе 483,16 грн.

У договорі послуги «ВінТайм» зазначені 4 сегменти перельоту з лімітом виплати* по кожному:

Тип об'єкту
Страхова сума
Страховий тариф
Страховий платіж
Odesa – Istanbul
2805.39
5.00
140.27
Istanbul – Ankara
2026.11
5.00
101.31
Ankara – Istanbul
2026.11
5.00
101.31
Istanbul – Odesa
2805.39
5.00
140.27

*ліміт виплати розподіляється автоматично по кожному сегменту перельоту в залежності від часу в польоті.
 
Приклад 1​
Рейс Odesa – Istanbul затримано на 2,5 години (клієнт встигає на стикувальний рейс).  
Сума виплати складе 2805,39*50% = 1402,70 грн.
 
Приклад 2​
Рейс Odesa – Istanbul затримано на 8 годин (клієнт не встигає на стикувальний рейс).  
Сума виплати складе 2805,39*80% = 2 244,31 грн.
Запізнення на стикувальний рейс Istanbul – Ankara, сума виплати складе 2026,11*30% = 607,83 грн.
Всього до виплати: 2852,14 грн.  
 
Приклад 3
Рейс Odesa – Istanbul скасовано.
Сума виплати складе 2805,39*100% = 2 805,39 грн.
Клієнт пропустив рейс Istanbul – Ankara, сума виплати складе 2026,11*30% = 607,83 грн.
Всього до виплати: 3413, 22 грн.
 
Приклад 4
Стикувальний рейс Istanbul – Ankara скасовано.
Сума виплати складе 2026,11*100% = 2026,11 грн.